Inlägg från: Nisseblubb |Visa alla inlägg
  • Nisseblubb

Hashrökning...

hash ser ut som en klump packad bark ungefär och har en speciell doft som inte går att ta miste på.

Leta efter pipor eller hemmabyggefilter av ihoprullat papper

• Nisseblubb
    Bellsam skrev 2008-08-06 16:03:06 följande:
    Hasch har jag hört är inte så mycket farligare än alkohol. Men mariujana är farligare. Är jag ute och cyklar nu? Rätta mig om jag har fel.Kanske du kan googla lite om ämnet?
    Ja du är ute och cyklar tyvärr. Hasch och marijuana innehåller samma verksamma ämne: THC
  • Nisseblubb

Doften är det som gäller. Det luktar så säreget att det är svårt att dölja

• Nisseblubb
    Bellsam skrev 2008-08-06 16:08:56 följande:
    Ok. Har hört andra som har sagt det, men då vet jag :)Vet i alla fall att hasch inte är någon av de "värre sakerna" i alla fall.Vad är skillnaden på Hasch och marijuana då?
    Hasch är gjort på ett annat sätt. Annars är det inte någon direkt skillnad rent praktiskt
  • Nisseblubb
    Anonym skrev 2008-08-07 09:26:14 följande:
    Japp, precis som sprit och öl, båda är alkohol. MEN öl är mycket "svagare" än sprit. Samma med hash och majja.
    Du kan inte säga att hasch är starkare än gräs. Förresten så är det irrelevant
  • Nisseblubb

Anonym (Ohälsa) skrev 2008-08-07 11:30:04 följande:

Det är verkligen konstigt hur drogliberalt folk sitter och försöker prata om hur "bra" eller hur mycket sämmre alkohol är jämnfört med om man röker på.
    Vi har fakta. Ni har "jag känner en som...".
  • Nisseblubb
    Anonym skrev 2008-08-07 13:35:19 följande:
    Man kan få hasch-psykos, den mentala utvecklingen avstannar vid den ålder som du börjar med hasch...finns fler saker att nämna men orkar inte...
    Du kan få hjärnblödningar av alvedon också
  • Nisseblubb
    Anonym skrev 2008-08-07 13:46:56 följande:
    Fråga vad han har pipan till... om du får ta med den till polisen får att få den kollad efter spår av droger... om han säger nej så vet du ju varför, din misstanke är rätt... om han vägra och säger att du inte ska lägga dej i så säg att det är för din egen skull... så att du vet och inte vill misstro honom.Själv skulle jag aldrig acceptera om min dotter rökte droger utan har lovat henne om jag kommer på henne eller misstänker så polis anmäler jag det direkt, vägra vara en "polare" morsa som bara står och tittar på... sett hur det gått för mina vänner som haft föräldrar som stått tysta sett på men inte agerat ... inte alla är i livet idag... tyvärr...NOLLtolerans från min sida vad gäller droger.
    Är det inte lättare att bara be sonen dra åt helvete direkt istället för att göra det indirekt?
  • Nisseblubb
    Anonym skrev 2008-08-07 13:53:35 följande:
    ursäkta...men va det för *piiip* kommentar! Hur kan du ens dra den liknelsen!
    För det var ungefär lika mycket skitsnack som din
Svar på tråden Hashrökning...