• nojjan

Biverkningar Mittval Kvinna

En undran.....

Jag har alltid varit jätte dålig på att få i mig tillräckligt med vitaminer och så....
    Har varit dålig på äta grönsaker, frukt och dricka juice och så...

Nu när vi försöker få en liten kotte så har jag köpt Mittval Kvinna så jag får i mig alla vitaminer som behövs!
    Min fråga är som rubriken: Kan man få biverkningar utav dessa tabletter?
    Mina bröst ömmar och de har svullnat och jag känner mig febrig hela tiden...

Kanske ska skriva att jag började med dem den 10/6 på första mensdagen så ÄL har inte ens varit än, så det kan ju inte vara grav.....

Hoppas att det är någon liten ängel som kan svara!
    Kraaaam

• Svar på tråden Biverkningar Mittval Kvinna
  • nojjan

Jag har väl lite ovanliga biverkningar då...
    Jag tar de i samband med måltid så illamående har jag sluppit!!! Skönt är det!

Jag kom på en annan sak, Jag började som sagt ta dem på min sista mens första dag. Och jag har haft en sån underbar mens! (om man nu kan sähga så? ) Jag har inte blött alls lika mycket som jag brukar och jag har dessutom inte haft någon speciell mensvärk alls!!! Jag som brukar ligga och kvida de första dagarna! Gött!
    Min fråga är alltså om detta kan vara pågrund av tabletterna?
    Någon som vet??

Kraaaam på er alla änglar!

• nojjan

då är det väl bara nåt fel på mig då!

• nojjan

Alltså jag är inte sjuk på nåt sätt. Bara detta med brösten då och att jag känner mig febrig, är alltså inte det. Va bombsäker på att det va biverkningar nämnligen...

MrsC: Jag gjorde ett gravtest dagen innan jag fick min mens och de visade naturligtvis neg. Och sen har jag ju inte haft ÄL efter det, ska ha det i veckan. Så troligtvis är jag inte gravid... Än.....

• nojjan

Usch, nä jag vet.... Men jag trodde det... *känner mig lite smått korkad*

Jag får vänta och se. Ska ju ha ÄL nu på fredag så det blir full fart i sänghalmen ung en vecka nu!

Jag hoppas verkligen på denna månaden!

Kraaaam på dig MrsC och alla andra för att ni svarat!

• nojjan

Nä! Jag ska inte sluta! Här knapras det på!

Svar på tråden Biverkningar Mittval Kvinna