Inlägg från: Trolltoka |Visa alla inlägg
  • Trolltoka

EPT (extremly pre term/extremt mycket för tidigt födda barn) tråd nr11

Nu har jag hittat tillbaks hit igen också!

Är det någon av er som har era prematurer på dagis? Hur har det gått för dom där? Har dom halkat efter mycket? Hur har det gått med dagissjukor?

Novah har nyligen börjat dagis, därav frågorna

(¯`°?.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07 ღBF 2009♥04♥19ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.ღ
  • Trolltoka

Kom hem maj 07 och nu i september 08 vart hon sjuk på riktigt för första gången.

BebisVagga skrev 2008-09-25 11:46:42 följande:
    när blev era barn sjuka första gången efter att ni kommit hem!!!... jag träffar ofta vänner o så, men Gabriel verkar inte det minsta känslig för andra.. inte önnu iaf..
    (¯`°?.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07 ღBF 2009♥04♥19ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.ღ
  • Trolltoka

*stämmer in i sången ja må han leva ja må han leva!* GRATTIS!

(¯`°?.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.ღ.?°´¯)
  • Trolltoka

Måste bara fråga. Ni med lite större prematurer (1år och uppåt) när började era prata och kunna säga begripliga enstaka ord?

• Trolltoka

Okej kul att veta vart andra premisar står i utvecklingen.

• Trolltoka

Så härlig bild!

• Trolltoka

Haha så stolt å glad han ser ut! Hoppas han fortsätter vara sådär hjälpsam även när han blir äldre! Min lillskrutt är också heltokig i diskmaskinen och är jätteduktig på att hjälpa till å plocka i och ur.

Vad är det för vaccin alla pratar om? Jag känner mig som ett frågetecken! Är det prevenar?

Svar på tråden EPT (extremly pre term/extremt mycket för tidigt födda barn) tråd nr11