• Bebiiis

Ung - planerar bebis, följas åt?

Någon som är ung och planerar att bli gravid runt okotber-december? :)
    Någon som vill följas åt, och dela med sig av sina erfarenheter? :)

• Svar på tråden Ung - planerar bebis, följas åt?
  • LilaRos

Jag tycker inte att månad spelar nån råll. Förutom förr i tiden.. min fgammelmormor föddes 1a januari men blev skriven som sista december för dom behövde barn till skolklasserna...

• Juhanna
    nadja89 skrev 2008-09-24 20:05:29 följande:
    inte jag vill inte ha i december:)
    vadå december? om du blir gravid nu får du ju inte barn i december
  • åttioåtta

Fyller 20 i slutet av året (har en pojkvän på 23) och vi planerar barn. Slutade med mina piller i april 2008.

• Geléhallon89

hej, har nyss fyllt 19 har en son på 3mån, kanske är gravid igen. ska kolla det nästa helg. ;D Vill ha barnen tätt. Fast detta va lite tätare än va jag tänkt mig hehe (;

• BiimBiim

Hej!
    Jag är 20, blir 21 i slutet på oktober och min kille är 23.
    Jag slutade äta p piller 19 september och hoppas på att bli gravid snart :D
    Kul att de e många! :D
    Hur ser era liv ut annars, kan va kul o veta? :)

• Juhanna
    BiimBiim skrev 2008-09-27 23:07:37 följande:
    Hej!Jag är 20, blir 21 i slutet på oktober och min kille är 23.Jag slutade äta p piller 19 september och hoppas på att bli gravid snart :DKul att de e många! :DHur ser era liv ut annars, kan va kul o veta? :)
    Hej Zabina!
  • Frida87

Hej Hej! Är 20 (21 dec). Tog ut min spiral för ca. 1 månad sen, så ja å min sambo hoppas på ett plus snart=) så planeringar för ett 3 barn är igång=)

• LilaRos
    Frida87 skrev 2008-09-29 22:19:20 följande:
    Hej Hej! Är 20 (21 dec). Tog ut min spiral för ca. 1 månad sen, så ja å min sambo hoppas på ett plus snart=) så planeringar för ett 3 barn är igång=)
  • LilaRos
    Frida87 skrev 2008-09-29 22:19:20 följande:
    oj då. Hur gammal va du när du fick den första?
Svar på tråden Ung - planerar bebis, följas åt?