Ung - planerar bebis, följas åt?
Någon som är ung och planerar att bli gravid runt okotber-december? :)
Någon som vill följas åt, och dela med sig av sina erfarenheter? :)
Någon som är ung och planerar att bli gravid runt okotber-december? :)
Någon som vill följas åt, och dela med sig av sina erfarenheter? :)
Vintersjäl : Vad är det med att hon planerar bebis?
Det är väl bara bra att dom väntar på en stabil ekonomi?
Ja, men hörrni, frågan var inte om AngelOfLove var mogen eller inte, frågan var om det fanns några unga som planerade att skaffa barn och ville följas åt?
Det är nog bara hon och hennes kille som vet om när dom känner sig redo, och är mogen för de.
Kändes det fel att vara gravid och föda ett barn när dom inte hade ekonomi, så förstår jag att dom gjorde abort.
Man vill kunna ge sitt barn allt dom vill ha.
Det hade kanske inte dom kunnat göra.
Det är väl deras problem eller hur?
Visst, jag kan förstå att det låter knäppt att planera bebis igen, efter 2veckor har gått efter aborten. Jag har själv gjort en abort, och jag mår inte bra än, och det var för 6månader sen.
Men jag försöker gå vidare.
Men 2veckor efter abort, skulle jag aldrig kunna klara av att bli gravid igen. Jag behövde liksom "andrum". Pusta ut efter allt som hänt. För det tog verkligen hårt på en både psysiskt & fysiskt.
Men det är deras liv, deras planer. Är dom redo och känner sig mogen, så.. Go for it! :)
AngelOfLove : Ja, ni borde vänta kanske ett halvår till, hade jag tippat på. Så ni får ordning på ekonomin riktigt.
AngelOfLove : Ja, det låter bra de. :) Lycka till!
Vintersjäl : Jag tror jag börjar hålla med dig snart.
Jag hade ingen aning om allt det där du skriver om att hon har sagt?
Det visste jag verkligen inte? :s Äcklas man av barnet ska man definitivt inte ha nå barn.
Ah, naej. Jag börjar tveka på det jag sa förut.
Det är inte rättvist.
Tänk er för, före!!!
Vintersjäl : Naej, jag har inte heller något emot unga föräldrar, för jag vill själv bli en.
Naej, jag menar, det är juh ett helt liv som står på spel.
Jag har juh själv gjort abort, så jag vet exakt hur det går till. Och man mår fan inte bra av de.
Det gör så ont i hjärtat så det finns inte.
Idag ångrar jag mig otroligt, men tänker jag tillbaka på den tiden, för 9månader sen idag, så var det rätt beslut.
Men ändå, man leker inte med känslan av att vara gravid. Och sen tar bort det bara för att , naej jag vill inte ha de.