• frukarlssonn

Bisolvon???

Jag har egenligen varit skeptisk till dessa metoder, men nu efter snart 2 års barnlöshet så är jag beredd på att testa! vad har jag att förlora?? Har hört bla att bisolvon har vart framgångsrikt för vissa. Var köper man detta och finns de i flytande och tablettform? När ska man ta det och i vilken form?? Någon som lyckats??

Säkert många som tycker detta är fånigt men jag greppar efter halmstrån nu

Orehört tacksam för svar

• Svar på tråden Bisolvon???
  • frukarlssonn

Tack för inläggen. Vi har genomgått fertilitetsutredning för snart ett år sedan. Vi bedömdes som helt normala båda två. Blev gravid en gång i januari men fick mf. Kanske är det dumt att ta bisolvon om det kan ge negativ effekt om det inte är sekretet det är fel på? Jag vet inte så mkt mer än att jag har fri passage o att killens spermier är bra. Mensen är också mkt regelbunden och jag har äl vad jag vet. Men hur mkt kan de se egentligen i första skedet? Kan de se hur slidsekretet är på kontraströntgen? I början va de skönt att höra att allt va som de ska men nu när de gått så lång tid börjar man ju få massa konstiga tankar som att de inte hittat felet osv.

• frukarlssonn

Jo de va så att när vi fick positiva svar från läkaren så så sa han att vi får höra av oss så fort vi är redo för nästa steg. Så vi tänkte att vi ger naturen en chans. Och så skedde ju det några månader senare, men som tyvärr resulterade i mf. Nu har det gått ett halvår och jag känner att frustrationen börjar bli så stark att jag ska ringa fert så fort semestern är över.

Oj, visste inte att man kunde ha för hårt skal? Det är det jag tänker, att kanske är det nåt fel ändå som inte upptäckts än?? Usch, man blir ju tokig av allt detta.

Svar på tråden Bisolvon???