-
http://www.blocket.se/vi/17884751.htm?ca=18_s menade dennaLitenBlomma skrev 2008-08-31 16:48:24 följande:www.blocket.se/vi/17666122.htm ringde på denna, var först och sa att jag ville ha den. Tänkte bara om han kunde ta en bild på den. Visst han skulle fixa det om 10min för han var på cyklen och på väg hem. Sen så 5 min senare så får jag ett sms om han de i samtalet efter bestämde sig direkt så nu är den såld!!! Va fan då
-
http://www.blocket.se/vi/17869624.htm?ca=18_s
Jag har ringt på denna och det verkar som att de än så länge är med på att skicka med Bussgods. Får väl se imorgon vad som händer... Är så trött på det här jäkla ringadet och att bli besviken varje gång jag får ett neg besked. Förstår ju självklart att alla vill ha det så smidigt som möjligt, att man kör och hämtar. Håll tummarna nu -
Är det en 06:a nu då? Den har väl ficka i sufletten och stången vid handtaget... Fick med en liggdel för 3500kr så jag får beställa en bumperbar och sittdyna. -
Nu har jag min Girls Mango, den är jättefin men rååååsa är ju och kommer nog att vara min favvo länge till. Så är det någon som ser en sån klädsel får ni gärna lägga in en länk här!
-
Kan man köpa en varukorg separat till en 05:a?
-
Tack!Lille Mammsen skrev 2008-09-08 16:40:27 följande:Japp...men har ingen koll vad dessa kostar! Kolla med butikerna runt dig som säljer UJ!!
-
Åh NU hittar jag en rosa blommig och en pink soda på Blocket, nu när jag redan har min vagn...
-
Om jag ens nämner byta vagn igen så blir min man skogstokigBula på magen skrev 2008-09-09 16:10:40 följande:Men köp och sälj din andra? (alt köp och svitcha klädsel och sen sälj?)
Ska försöka hitta en råååsa klädsel istället. -
Vilken åkpåse är bäst enligt er? Den ska passa till UJ singel nu i vinter och UJ duo nästa vinter. Vill helst ha en råååååsa
Har ni länkar är det ännu bättre!
-
Nu har jag beställt en ny varukorg till min singel UJ, beställde genom Babyproffsen i Kalmar. 350 kr och 4-6v leverans. Man kan beställa klädslar där igenom oxå tydligen så jag tänkte sälja klädseln hon har nu. Den är nästan ny, bara använd nån vecka. Vad kan man ta för den tror ni? (ingen annons)