Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Ok, fick såld min Emmaljunga och de hämtade den för 5 min sen. Så nu har jag 3500 plus kanske lite till om jag får för maken
Så nu behöver jag serious help! Ingen av de jag visat för er har ju varit den årsmodellen som det står att det är. Så snälla ni som kan det här med årmodell, priser m.m. kolla på Blocket efter en fin singel vagn till min lilla dotter. Behöver ingen liggdel för hon är 5½ mån.
Men tar jag en ljusblå så kan jag ju hålla utkik efter en ny klädsel på Blocket eller här på FL. Hoppas bara att man slipper bli lurad som Johnsson
Den är ju från 06 och tydligen den billigaste 06:an på hela Blocket efter vad jag kan se! Frågan är ju bara ÄR detta en 06:a eller varför byter man klädsel och sen säljer den direkt??
Åååh så dumt gjort!!! Jag sålde hennes vagn idag och tänkte att det skulle vara en piece of cake att fixa en ny. Hade ju sparat flera fina på Blocket men sen verkar det ju som att många har noll koll på år (eller luras) Jag vill ju ha en UJ men har noll koll på årmodeller och färger, vad man ska kolla efter m.m.
Suuuck