Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Gullet73 skrev 2008-08-08 14:04:47 följande:
    Hej!Är på jakt efter en skötväska till min UJ. DEt verkar vara många som har Skip Hop. Men är det någon som har en från One tree HIll? Är de bra?
    Har: skiphop,oioi och OTHs egna! Jag har vait nöjd me denna,diggar värme/kyl fickorna på sidorna!! så länge jag rullat uj så har jag alltid skaffat mig denna väska! Brukar väskan första baby tiden...sedan resten av div väskor
  • Lille Mammsen
    mistryrose skrev 2008-08-08 18:53:10 följande:
    Hej alla UJ fantaster, jag har visst gått och blivit en jag med! Vi älskar vår UJ och våra sjuttiotalinspirerade sittdynor. Vi har ganska nyligen köpt den begagnad och den sägs vara inköpt i början av 06. Är det någon som kan se om det är en 05:a eller en 06:a??
    06:ans Duo/Dubbel ska väl ha fickorna på suffletten precis som 06:ans singel! Får man fråga vad du gav då?
  • Lille Mammsen
    Fiffa5 skrev 2008-08-08 21:10:42 följande:
    Behöver lite hjälp snabbt. Är det dumt att köpa en OTH-åkpåse till mion tjej som just fyllt 2 år?Alla säger ju att de är så små, men min dotter är dels ganska kort, o sen ser ju åkpåsen ut att gå ner till fotstödet på alla bilder man ser o dit räcker ju inte min dotters ben än.Så jag undrar på vilket sätt ni tycker OTHs åkpåse är liten?? Nertill, upptill eller är den smal??
    Jag skulle slå till på en modell som du kan ta bort locket på!! Tex Simpleworlds,OTH´s äldre modell med avtagbart lock mfl.
  • Lille Mammsen
    isako skrev 2008-08-09 11:10:24 följande:
    Funderar på att köpa Elodie åkpåse nu till vintern, men tror ni det blir för tight i liggdelen med en sådan?Någon som har testat förra året? Nya färgerna är såååå coola och har hittat ett paketpris för åkpåsen och shoppingbagen för 1150.. Som hittat :)
    Köpte en på REA precis innan sommaren den ska min nu 6mån lill-kille ligga i.....+ OTH´s och Simpleworlds
  • Lille Mammsen
    isako skrev 2008-08-09 12:12:01 följande:
    Får han fortfarande plats i liggdelen med en åkpåse? Du råkar inte ha bilder?!Är lite nervös infrör vintern. Liggdelarna är ju så små.Med Isak hade vi en brio plus att han föddes under sommaren så då var det annorlunda..
    Haj ej testat nu me åkpåsen-bebis-liggdel! men lill-killen på 6mån ligger i singel-liggdelen UA (dvs utan åkpåse)!
  • Lille Mammsen
    Mammapoesi skrev 2008-08-09 16:23:23 följande:
    Spädbarn behöver fullt liggläge för att inte belasta ryggen så en liggdel är absolut nödvändig.Dvs UJ har inte fullt liggläge, fast de nya 2008:orna har väl om jag inte är helt felinformerad.
    Håller med! Hmmmm *Tänker högt* varför kallar ev.butiker NYA 2008:or...?????? kommer det 2009:or i samma veva då eller *asg* Alla märken släpper sina NYHETER from aug-dec det vet ju alla i butikerna.......
  • Lille Mammsen
    Lollan1 skrev 2008-08-10 21:17:50 följande:
    Hej allihop! Har en fråga ang. solskydd. Har sett att det finns ett kombinerat solskydd myggnät som man spänner fast. Var kan jag hitta ett sånt? Har bara ett litet från teutonia som blåser in i vagnen.
    jag har köpt OTH`s egna UV-skydd......kan nog skydda ganska ok som insektsnät...har ett tullsa insektsnät=funkar!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII