Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

LitenBlomma skrev 2008-08-25 22:40:56 följande:
    Är det bara jag som är snål?  Vi har precis köpt en syskon UJ 07/08, anv 6 mån, för 5000kr och då har jag ingen vidare lust att lägga 4500kr på en ny klädsel. MEN jag skulle ändå vilja ha en ny fräck klädsel. Vart köper ni dem som verkar byta hej vilt?
    Men jag såg en duo/dubbel klädsel till salu för runt 2000-2500:- Va den där 2007/2008 Shirts!! Tror det var på Blocket eller här på FL.
  • Lille Mammsen

Tilde å Nova skrev 2008-08-25 22:45:25 följande:

Litenblomma: Näedå, så mkt skulle jag inte heller lägga på en klädsel..Då skulle jag hellre köpt fina dynor å piffat upp den med (det e ju nån här på Fl som syr upp å gör jättesnygga)..Men vi köper våran begagnad (men så gott som ny står det i annonsen å den ser rätt fräsch ut så jag hoppas på det, för 800 :- så.. zmulis:Den är brun och så i suffletten e de stora blommor (lite likt marimekko typ, inte jätte men lite) och färgerna där är vit, rosa och persikofärgad typ.. Ska kika in i ditt galleri!
    Står heeeelt stilla i bollen...men beskriver du ett UJ tyg nu? eller e jag ute o cyklar Inge tyg jag känner igen isåfall under mina år!!
  • Lille Mammsen

Marie J skrev 2008-08-26 06:57:02 följande:

Fifties???
    Hade jag aldrig trott att det var! Är den stor blommig? Måste nog snoka på en
  • Lille Mammsen
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-08-26 07:59:27 följande:
    Marie J skrev 2008-08-26 06:57:02 följande:
    Nääää det kan det inte vara är inge rosa eller persikofärg i den.
    Nää precis,inte så jag minns den...men ska snoka på en
  • Lille Mammsen
    LabLover skrev 2008-08-26 08:07:54 följande:
    Den enda storblommiga UJ som funnits var väl den där rosa saken?Den här låter som en hemmasydd klädsel.
    Precis åhhh va FlowerPowe e fiiiiin....har ju ägt 2
  • Lille Mammsen
    Johnsson skrev 2008-08-26 10:57:18 följande:
    Alltså jag behöver HJÄLP!!!! Har blivit erbjuden att köpa en beige klädsel från 05,lite solblekt inne i sufletten men annars fin för 650:-,en moss för 1000:- andvänd ett par gånger eller en helt ny brun för 1200:- & hemkört :)Vilken ska jag ta?????
    AS svårt...skulle nog tagit alla annars moss+brun!
  • Lille Mammsen

Tilde å Nova skrev 2008-08-26 10:54:51 följande:

Lovar! ;)
    Säkert fin!! Nyfiken i en strut e jag iallafall :-d
  • Lille Mammsen
    Johnsson skrev 2008-08-26 12:09:09 följande:
    Faaan,nu var den bruna såld!!!
    Va det den på tradera eller blocket eller här på FL....fast det kanske e samma säljare???????????????
  • Lille Mammsen
    Johnsson skrev 2008-08-26 12:53:56 följande:
    Fick ett mess imorse att hon hade en brun till salu om jag var intresserad. Men det gick inte att svara tillbaka eller ringa numeret,konstigt långt nummer. Så skrev hon att hennes föräldrar kunde ta med den ner till Helsingborg då dom skulle dit idag,sen när jag skrev till henne här på FL så var den såld...Hon har dock en Plum kvar...
    Plum e fin oxå men lite mer svår sålda som vagnar & lösa klädslar!! ny eller? Va vill hon ha för denna?
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII