Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

LitenBlomma skrev 2008-08-27 19:11:50 följande:
    Ev har jag en spekulant på min EL Cerox och nu har maken gått med på att jag säljer den och köper en UJ istället. Jippi
    Bra där.....klia han bakom örat så kanske du får mer
  • Lille Mammsen
    Susiepie skrev 2008-08-27 19:55:48 följande:
    Hon beställer som från nederländerna och har själv inga garantier så har ajg förstått det, och hon sälher som privatperson skriver hon på sin hemsida.. men är det fel måste och borde hon kunna maila sin "leverantös" och be om hjälp kan man tycka!
    Hon kollar väl vagnarna innan hon säljer dom...eller????? Vet oxå att det ej förljer med garatier eller dvs Org.kvittot...men om vagnen inte va OK vid lev. så kan jag nog tycka att man kan va lite hjälpsam!!
  • Lille Mammsen
    HååGe skrev 2008-08-27 20:24:58 följande:
    Bilderna jag tagit blev för stora så de finns inte i galleriet. Jag har läst hennes hemsida slarvigt och tydde texten som att begagnade vagnar från henne är utan garanti, iknte att helt nya var det. Hon vägrar att hjälpa mig alls. Jag vill ju gärna kontakta hennes kontakt och påpeka att det är fel på vagnen, men hon vill inte hjälpa mig med det heller. Det är alltså som om den ena sitsen är bredare än den andra. Jag skall försöka ändra inställningarna på kameran och ta nya bilder. Jag blir ju både bitter och ledsen. Hade ju hoppats få bra betalt på Blocket till våren...
    Men hon lär ju inte fått vagnen såld med dessa problem! Låter som att du fått en singel sittdel....fast klädslarna lev. ju klädslarna på...hmmm...konstigt!!
  • Lille Mammsen
    MGn skrev 2008-08-27 23:47:20 följande:
    Fnkar inte med 04, då den pinnen man använder skall fästas på korgen och korgen på 05 vagnar o framåt är inte så höga. men på nya vagnar passar 05 liggdelar o framåt
    Liggdels Modellen me metall ställning på chassit va väl tom 2003 Är typ 99% att modellen med "snäppena" kom 2004:a
  • Lille Mammsen
    MGn skrev 2008-08-28 00:20:58 följande:
    Är det sant? jag har en 04 tvillingvagn o jag har metallpinnen till vagnen...då har jag alltså en gammal liggdel?
    Tror man kan ha ställningen på 04 chassit...men 2003-2004 ser lika ut. Till min 2004:a så kördes "snäpp" liggdelen till.
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-08-28 10:05:48 följande:
     jasså? har de korta som passar uj bra? va kostar dom?
    Barnvagnsbutiker brukar få in större partier fällar nu på hösten,både lång+korthåriga...kan komma i olika färger oxå! Ring runt och kolla.....
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII