Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Lille Mammsen skrev 2008-08-10 22:42:31 följande:
    Sprang på en NY travlerbag (stavas det så?) för 355:- inkl.frakt!! Såååå nöjd....vagnen kommer ju vara orörd i ca 5-6mån...nu så slipper den bli dammig
    travelbag tror jag...najs najs!
  • Tvillingmamma2007
    mage06 skrev 2008-08-22 22:36:52 följande:
    Länge sedan jag skrev här men nu har min uj duo tagits i bruk ...och snart är liggdelen urvuxen Jag ndrar om någon använt mjuklift i sittdelen till den minsta? Eller något annat tips så att det inte blir så oskyddat för den lilla. Tack!
    Ja jag har läst att nån har haft mjuklift, annars så är det väl snart dags eller ja iaf om några månader att börja med åkpåse så då blir det ju ombonat iaf.
  • Tvillingmamma2007
    Lille Mammsen skrev 2008-08-22 23:58:05 följande:
    PS finns väl flera Orginal regnskydd på tradera nu! Annars e Tullsa/brio´s super!!
    Finns inget just nu och de som slutade igår vart ju inte så billa heller, 360 + frakt då kan man ju nästan lika gärna köpa i butik.

Gillar inte tullsas tycker det regnar in i hålet, hm gör jag fel? Eller har jag fel modell kanske, suck vilket är det som ska vara bra jag hittar inte.
  • Tvillingmamma2007
    mage06 skrev 2008-08-22 23:41:32 följande:
    Jo, det blir ju ok men det är så praktiskt att kunna lyfta bebisen sovandes...
    Ok jag gjorde aldrig det med mina. Bor i villa så körde bara in vagnen om de fortfarande sov och ganska snart sov de ute eller så sov de inte alls, suck.
  • Tvillingmamma2007
    Jenny26 skrev 2008-08-25 15:44:33 följande:
    Någon här som vet hur man ändrar axelrämmarna i vagnen. Jag har läst instruktionen och fattar ingenting utav den. Blir snart galen.Tack för svar
    Stoppa upp handen (usch vad det låter!) mellan ryggplattan och klädseln därbak ända upp dit axelbanden sitter. Vrid på plastpluppen och tryck ut den genom hålet. Trä sedan in den igen i det hål du vill ha selen, kanske ett snäpp uppåt eller så. Det gäller att ha långa armar Lycka till!
  • Tvillingmamma2007
    nattugglan5 skrev 2008-08-25 14:07:21 följande:
    Vad är skillnaden mellan en vanlig UJ och mountain terrain?
    Mountain terrain har fast framhjul och lägre tyngdpunkt, lite mer offroad helt enkelt!
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #1309
    Den kanske har fått för mycket smörj? Vet iaf de som haft det omvända problemet att den varit svårt att få upp och som löst problemet med WD40.
  • Tvillingmamma2007

Marie J skrev 2008-08-26 06:57:02 följande:

Fifties???
    Nääää det kan det inte vara är inge rosa eller persikofärg i den.
  • Tvillingmamma2007

Bula på magen skrev 2008-08-27 08:14:55 följande:

Är detta ett OK pris? Visst borde det vara det? (ej min annons)www.blocket.se/vi/17676136.htm den OK ut eller någonting som inte stämmer? Visst är det en 07a som det står?
    Ja det tycker jag!:_
    -D Japp verkar vara -07: a med. Den har ju spärren som inte de tidigare har.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII