Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Elaizans mamma skrev 2008-07-28 22:49:42 följande:

Någon som vet om man kan byta klädsel på en syskonvagn -05:a. Vart får man tag på klädsel till den årsmodellen?
    Klart du kan! Behöver inte vara en -05: a klädsel heller, tror Baby Jungle har bland andra www.babyjungle.nl/
  • Tvillingmamma2007
    Kajsan skrev 2008-07-29 01:43:56 följande:
    Ja, du har så rätt Nu har jag en lammfällsdyna i ena sitsen, Men ska jag ha dynor måste jag ju ha två, enfärgade bruna.Vart kan man hitta såna?
    Jag ville också ha bruna men hittade inga och köpte svarta, inte så snyggt till fiftiesen men de har ju skyddat iaf, fast mina barn har aldrig fått äta eller dricka e dyl i vagnen så nån "gucka" har jag aldrig sett till haha
  • Tvillingmamma2007

Haha röd markering för att tydligare visa hur man gör med bromsen??? Lät kul iaf

• Tvillingmamma2007

Hoppetossan 79 skrev 2008-07-29 21:17:27 följande:

Jag tyckte också det lät helmysko... Vad är det som man inte fattar med den?
    Hehe nä precis!
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #345
    Du hade rätt så mycket tillbehör med också eller hur? Fast den var väl köpt i USA med så ni förlorade väl inte så mycket?
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #349
    Ja jag tror också att USA: isarna kommer att bli mer "accepterade" nu med det ställbara handtaget. Själv tycker jag mer om det fasta! Tycker vagnen kändes smidigare att köra med det, men har inte kört så mycket med det andra så jag ska väl inte säga säkert.
  • Tvillingmamma2007
    Kajsan skrev 2008-08-01 10:00:37 följande:
    Kan ju meddela för de som undrar att protect a bub UV skyddet satt PERFEKT på min duo.Billigt var det också 40 dollar nånting.Bild finns i galleriet!Nu ska vi ut i solen!
    Super!
  • Tvillingmamma2007
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 23:17:40 följande:
    Tycker jag inte,är en äldre modell typ 2003-2004 & import! Får du jö en nyare för dvs nyare & s-såld!
    Jag var ju ironisk juh! De hade skrivit kap i annonsen.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII