Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Loggan på silverplattan är helt annorlunda. Sen ska det finnas mugghållare på nya modellen också. Loggan på varukorgen är också annorlunda.. Det är vad jag kommer på nu

Får inte tag på barnvagnsaffären så frågar här lite snabbt.
Om jag har beställt en vagn och dom vet att jag har bf den 28/9. Då borde det väl vara okej att hämta den i oktober? I början av oktober alltså?
För dom har ringt och sagt att den har kommit redan..
Hmm konstigt, jag skrev ett inlägg här tidigare ikväll men det har försvunnit hehe.
Skrev att min 09:a duo kom till butiken för ca 3 veckor sen, så dom borde ju ha funnits här ett tag nu iaf
Och idag såg jag den nya modellen första gången live, eftersom vi har fått in dom i våran lilla stad! Nyss var det ingen som sålde Urban här men helt plötsligt gör båda två barnvagnsaffärerna det. Lika bra det
Jag har köpt en plum liggdel till bebisen som jag äääääälskar! Tänkte först att jag inte skulle ta den färgen just för att den kanske är svårsåld men kom fram till att jag köper ju inte grejjer enbart för att sälja vidare sen JAG gillar ju faktiskt den färgen sådeså
Asså Coco, den klädseln var det ju jättemycket strul med, dom har fixat det nu eller? Till dom nya modellerna? Nån som hört nåt..
Hej alla
Idag när vi skulle byta från sittdel till liggdel så gick en av tryckknapparna sönder. Som tur var så gick det inte hål i tyget, utan bara själva knappen som det lossade en del av.
Vagnen är köpt i typ mars, får man det lagat av butiken eller nått sånt?
Känns som det är ofta detta händer.. Knapparna sitter ju så jäklas hårt!