Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII
Hittade hit
Hittade hit
Om ni har med er vagnen till stranden, skyddar ni den på nått sätt då? Tänkte eftersom det verkar som dom blir solblekta snabbt.
Själv så har jag uppe ett stort parasoll, om vi inte använder det, och/eller lägger en handduk över. Känns lite bättre iaf
Meeen, jag har ju beställt en duo vagn.. Men jag vill ju isåfall ha med ställbart handtag! Hur tusan blir det nu då? När kommer dom in?!
Nu har jag ringt dit och dom sa att det var en 07:a som dom hade reserverat åt mig. Och det vill jag ju inte ha.. Tycker det är fult av dom att inte berätta att det kommer nya modeller när dom visste att jag inte skulle hämta förrens i oktober.
Jag var där nu vid midsommar och beställde.. Jag frågade till och med om det kommer nya modeller/färger men neej då, det skulle det inte. Fast det kanske dom inte vet innan mässorna? Men då kunde dom sagt det.
Jaja, hon skulle iaf ringa nån på UJ och fråga ifall dom hinner få hem en vagn till mig, en 08:a. Hoppas dom gör det.. Kan ju vänta hela oktober också.
Dom har höjt priset med 1000 kr också! På själva duo vagnen, inte på liggdelen.
Egentligen så vet jag inte varför jag ska ha en 08:a?! Men samtidigt kan det vara kul att ha nytt liksom, vill ju ha det där ställbara handtaget t.ex