Inlägg från: 3småttingar |Visa alla inlägg
  • 3småttingar

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hittade hit

ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • 3småttingar
    Lisenlisen skrev 2008-07-18 16:11:08 följande:
    Är det lätt att tvätta oths egna dynor?
    Jodå, jag har tvättat min ljusblåa dyna. Tog 30 grader och inget sköljmedel. Den blev fin o fräsch efteråt! Jag gick igenom den innan så att det inte var några lösa trådar eller så.
  • 3småttingar
    JuliaochNelly skrev 2008-07-21 16:24:35 följande:
    Har nu en bild i gallerina på hur det blev för lillkillen i den vanliga sittdelen. tig ju ett vagnstäcke och vek dubbel sen drog jag en filt runt det så att det hela blev som en dyna:) och spände med midje bälte super bra.äntligen är man nöjd. känns som om det kommer duga tills man behöver åkpåse.föresten villken åkpåse är bäst att ha i en dubbelvagn?
    blev ju jättebra! :)
  • 3småttingar
    JuliaochNelly skrev 2008-07-21 17:58:34 följande:
    man tackar ett riktigt i-lands problem har det varit;)
    Jaa men kan tänka mig det! Jag kommer antagligen ha samma problem, har bf 28/9 och hon kanske kan ligga i liggdelen i ca 3 mån? Det är bara den tiden som jag har hört andra med syskonliggdel, får plats med sina bebisar i. Men jag får antagligen ta en åkpåse som hon kan ligga i, i sitt delen.
  • 3småttingar

Om ni har med er vagnen till stranden, skyddar ni den på nått sätt då? Tänkte eftersom det verkar som dom blir solblekta snabbt.

Själv så har jag uppe ett stort parasoll, om vi inte använder det, och/eller lägger en handduk över. Känns lite bättre iaf

• 3småttingar

Meeen, jag har ju beställt en duo vagn.. Men jag vill ju isåfall ha med ställbart handtag! Hur tusan blir det nu då? När kommer dom in?!

• 3småttingar
    Lille Mammsen skrev 2008-07-30 00:07:12 följande:
    Äntligen kommer Duo´n hit to sweden med vikbara handtaget!! Tror Bonti redan har dessa hemma till försäljning!! Måste du kunna få byta till utan problem!
    Jag ska inte hämta min vagn förrens i sep/okt och då borde dom väl fått in dom nya vagnarna överallt?!

Lagt en tusenlapp i HP redan ju, hoppas verkligen att jag får en nyare 08:a då!

Annars får jag köpa den nån annanstans.  Får nog ringa affären imorrn och fråga!! Håller verkligen tummarna att det är den nyare modellen jag får.. Fast är det den med den fula loggan? Jaja.
  • 3småttingar
    Lille Mammsen skrev 2008-07-30 00:13:32 följande:
    Kolla upp detta redan NU!! Om dom har den "gammal" 2008:an hemma nu så kanske det blir denna som reserveras till dig nu! Bonti (ev fler butiker tex babyplanet/babyproffsen) REAr ju den gammla duo modellen nu jö....
    Ja det ska jag verkligen kolla upp nu! Sicken tur att man följer denna tråden
    Vill definitivt ha den nyaste modellen ju när man väl köper en ny vagn!!

Undra om man kan få tillbaka HP ifall det nu blir så att dom vill ge mig en "gammal" vagn. För då köper jag den nån annanstans!
  • 3småttingar

Nu har jag ringt dit och dom sa att det var en 07:a som dom hade reserverat åt mig. Och det vill jag ju inte ha.. Tycker det är fult av dom att inte berätta att det kommer nya modeller när dom visste att jag inte skulle hämta förrens i oktober.

Jag var där nu vid midsommar och beställde.. Jag frågade till och med om det kommer nya modeller/färger men neej då, det skulle det inte. Fast det kanske dom inte vet innan mässorna? Men då kunde dom sagt det.

Jaja, hon skulle iaf ringa nån på UJ och fråga ifall dom hinner få hem en vagn till mig, en 08:a. Hoppas dom gör det.. Kan ju vänta hela oktober också.

Dom har höjt priset med 1000 kr också! På själva duo vagnen, inte på liggdelen.

Egentligen så vet jag inte varför jag ska ha en 08:a?! Men samtidigt kan det vara kul att ha nytt liksom, vill ju ha det där ställbara handtaget t.ex

• 3småttingar
    Lille Mammsen skrev 2008-07-30 13:33:58 följande:
    Måste va så att nya duo modellen med vikbara handtaget + övriga nyheter (inkl. singel) Är 2009:or och INGA 2008:or!! Kolla nu så att det blir rätt dvs säg till dom att du vill ha modellen med vikbarahandtaget!! Så det ej blir fel dvs du får en 2008:a och den nya räknas som 2009:a.....................
    Hon ringde upp mig på em och sa att antagligen hinner dom få hem min vagn tills sep/okt! Med vikbart handtag på duo, dvs den nya modellen! Dom i den affären kallade den för 08:a. Men som du säger, egentligen borde man kalla den för 09:a va?
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII