Inlägg från: Fiffa5 |Visa alla inlägg
  • Fiffa5

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

zmulizjanzon skrev 2008-08-15 11:30:05 följande:
    Nån som var ute efter regnskydd till dubbelvagn???OBS! Ej min annons...www.tradera.com/Urban_jungle_Mountain_buggy_r...
    Tack, jag letar efter ett! Är dock osäker på hur bra det är med revan som är på det regnskyddet så jag kommer nog inte buda på det utan får leta vidare.
  • Fiffa5

Idag fick jag hem två fina silverfärgade åkpåsar till vår svarta duo. Köpte den gamla modellen som man kan ta av locket på, tror det blir jättebra!

• Fiffa5

Ngn som vet om regnskydden till en duo säljs lite billigare någonstsns??

• Fiffa5
    Fiffa5 skrev 2008-10-05 10:52:11 följande:
    Ngn som har testat ett regnskydd från Mammarazzi o vet om det passar Duon?www.mammarazzi.nu/system/search/product.asp
    ?brandid=0&catid=22&container=74&branchid=2&id=184Eller är det bättre att satsa på UJs egna?Vad har ni för regnskydd till duon?
    Glömde att det inte gick att länka längre... Men det är ett genomskinligt regnskydd som är till en Hauck tvillingvagn... Vad tror ni?
  • Fiffa5
    Shirley skrev 2008-10-05 13:52:36 följande:
    Oki!Känns den bred och så om man ska in i affärer? Vet nån om tex barnens hus har UJ syskonvagn så man kan provköra?
    Vi har också en och jag är supernöjd! Mycket smidig syskonvagn! Vi använder den dock inte i affärer men jag tror att det är svårt att hitta en smidigare syskonvagn om man inte vill ha en Phil&Teds i så fall.
  • Fiffa5
    Shirley skrev 2008-10-06 21:01:07 följande:
    Ni med syskonvagnen, hur funkar det med en liggdel? Alltså jag tänker på suffletten tex. Går det att använnda nånting till det lite större barnet?
    Vi använder sufletten som vanligt. I somras blev det dessutom ett bra solskydd för den lilla i liggdelen. Nu blir det mer vindskydd.
  • Fiffa5

Noas mamma skrev 2008-10-08 13:17:38 följande:

har inte alla UJ liggläge??
    Jo, men inte helt plant.
  • Fiffa5
    Noas mamma skrev 2008-10-08 13:24:19 följande:
    är det nån som har bild på en med liggläge så man kan se? blev erbjuden en fashion victim från 06. och jag är sååå kär i den.. tråkigt om det inte skulle funka med den.
    Varför skulle det inte funka menar du? Har man nyfödda barn har man ju en liggdel, men efter 4-5-6 månader funkar ju sittdelen utmärkt. Hur gammalt är ditt barn?
  • Fiffa5
    Noas mamma skrev 2008-10-08 13:32:21 följande:
    han är snart 7 månader. men kruxet är att han inte vill sova i sin cam för att den inte är plan. så frågan e ju om han vill ligga i en UJ om inte den heller är plan... men jag har noll koll på UJ, hur plan är en 06?
    Aha, ja då är jag osäker på om han kommer gilla UJ... Du har inte möjlighet att låta honom provligga vagnen innan du köper den?

Jag har tyvärr ingen bild på liggläget, men det borde man ju kunna hitta. Ingen annan som har bild på det?
  • Fiffa5

Var kan jag billigast beställa regnskydd till en DUO? Är ute efter OTHs egna...

• Fiffa5
    Fiffa5 skrev 2008-10-10 13:44:15 följande:
    Var kan jag billigast beställa regnskydd till en DUO? Är ute efter OTHs egna...
    Ingen som kan tipsa om var man kan hitta regnskydd billigt?
  • Fiffa5
    Kaxmaja skrev 2008-10-11 09:56:49 följande:
    tradera, blocket, FL köp och sälj?
    Tack, där kollar jag. Men jag tänkte på nytt, vad kostar det billigaste då?
  • Fiffa5
    Kaxmaja skrev 2008-10-11 11:28:17 följande:
    de ligger nog på ca samma pris i alla affärer.
    Ok, vad synd. På mammarazzi kan man köpa det till 25% rea, men sen går ju frakten på hela 79 kr så då tjänar man ju inte på det i alla fall. Och vad jag har sett lönar det sig inte heller att beställa utomlands då frakten även där blir hög.
  • Fiffa5
    Kaxmaja skrev 2008-10-11 11:33:00 följande:
    vi anväder Tullsas regnskydd tycker de fungerar helt perfekt
    Är det ett sånt med luvor på till barnens huvud? För det har vi o det tycker inte jag funkar till vår minsting...

Sen föredrar jag de genomskinliga så att man kan ha dem som vindskydd o snöskydd också. Vi är ute o går mycket.
  • Fiffa5
    Kaxmaja skrev 2008-10-11 12:00:57 följande:
    nej de e inte ett sånt med luvor. Inte de vi har iallafall. Vi är oxå ute och går mycke. Och dettaa fungerar helt perfa för oss
    Tack, kanske ska kika på ett sånt då.
  • Fiffa5
    Kaxmaja skrev 2008-10-11 12:30:56 följande:
    www.tullsa.se/Men det finns fler färger än vad de finns på deras hemsida för vi stod och valde mellan ett brunt och ett svart med vitt möster. Till sist blev det ett brunt
    tack
  • Fiffa5

Ser alla regnskydden till DUOn likadana ut? Det finns inte olika modeller o så?? Alla begagnade eller nya passar min importerade 06a?

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII