Inlägg från: Fiffa5 |Visa alla inlägg
  • Fiffa5

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Fiffa5 skrev 2008-07-27 09:03:20 följande:
    Jag har lite problem med varukorgen till vår dubbelvagn. Den går emot framhjulen så fort man har ngt i den. Är det fler som har så eller kan våran vara felmonterad? Fick ej med ngn instruktionsbok, fast iofs går det kanske inte att fästa korgen på så många olika sätt...
    Nu har jag dragit om bandet som man knäpper fast varukorgen med framtill så nu gick det inte alls mot hjulen när vi tog en prommenad. Innan var det draget under en mittstång, men nu drog jag det över i stället vilket gjorde att korgen kommer längre från hjulen.
  • Fiffa5
    Michaela83 skrev 2008-07-27 22:03:06 följande:
    Idag när vi var på stranden med UJn så exploderade ett av dom bakre däcken. Någon som varit med om det? Blev det för hett när solen låg på eller vad?
    Däcket kanske var för hårt pumpat så att det inte klarade av att luften expanderade? (Varm luft expanderar ju.)
  • Fiffa5

dubbelt upp skrev 2008-07-28 09:10:04 följande:

Hejsvejs!!Undrar bara hur 17 man frår ändrat selens axelremmar på UJ'n??De sitter nederst och jag behöver flytta upp dom ett hack...Har tittat lite men har inte lyckats klura ut hur man gör...Vore sååå tacksam för en enlkare beskrivning Kram Marie
    Jag tog bort själva spännet o sen tog jag hjälp av en skruvmejsel för att få in själva selen i det lilla hålet och flytta den upp ett steg. Lite pilligt, men det gick.
  • Fiffa5
    Kajsan skrev 2008-08-01 10:00:37 följande:
    Kan ju meddela för de som undrar att protect a bub UV skyddet satt PERFEKT på min duo.Billigt var det också 40 dollar nånting.Bild finns i galleriet!Nu ska vi ut i solen!
    Vad kul att det passar så bra! Vi köpte ett parasoll som funkar bra nu när vi har en liggdel på vagnen, men sen när båda barnen sitter upp verkar det ju bättre med ett sånt UV-skydd då.
  • Fiffa5

Vad tycker ni om regnskyddet från OTH?

Vi har ett regnskydd från Tullsa nu men min dotter vägrar sitta under det. Hon är van vid Bugaboos genomskinliga så då tänkte jag att det kanske går bra med OTHs egna också.

Ngn som vet vad ett regnskydd till duon kostar? Undrar om man tjänar på¨att beställa från Babyjungle?

• Fiffa5

Måste fråga en gång till om åkpåsarna också! Ursäkta om jag är tjatig!

Alla säger ju att OTHs egna åkpåsar är så små, men på alla bilder verkar de ju nå ner till fotstödet och längre än så behöver väl inte en åkpåse vara? På vilket sätt är de små? Blir de korta upptill, nertill eller är de smala? Ska ha åkpåse för den kommande vintern till min flicka som precis fyllt två nu.

• Fiffa5

Frågar igen...

Fiffa5 skrev 2008-08-03 15:09:43 följande:
    Vad tycker ni om regnskyddet från OTH?Vi har ett regnskydd från Tullsa nu men min dotter vägrar sitta under det. Hon är van vid Bugaboos genomskinliga så då tänkte jag att det kanske går bra med OTHs egna också.Ngn som vet vad ett regnskydd till duon kostar? Undrar om man tjänar på att beställa från Babyjungle?
  • Fiffa5
    Fiffa5 skrev 2008-08-03 15:21:30 följande:
    Måste fråga en gång till om åkpåsarna också! Ursäkta om jag är tjatig!Alla säger ju att OTHs egna åkpåsar är så små, men på alla bilder verkar de ju nå ner till fotstödet och längre än så behöver väl inte en åkpåse vara? På vilket sätt är de små? Blir de korta upptill, nertill eller är de smala? Ska ha åkpåse för den kommande vintern till min flicka som precis fyllt två nu.
  • Fiffa5
    Susiepie skrev 2008-08-08 13:29:34 följande:
    Var det nån som var intresserad av blogg som den här får mna ha en sån med lnk i tråden nån som vet?
    Tycker det verkar toppen!
  • Fiffa5

Behöver lite hjälp snabbt. Är det dumt att köpa en OTH-åkpåse till mion tjej som just fyllt 2 år?

Alla säger ju att de är så små, men min dotter är dels ganska kort, o sen ser ju åkpåsen ut att gå ner till fotstödet på alla bilder man ser o dit räcker ju inte min dotters ben än.

Så jag undrar på vilket sätt ni tycker OTHs åkpåse är liten?? Nertill, upptill eller är den smal??

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII