Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

bullen07 skrev 2008-09-19 09:34:43 följande:
    En fråga, om man köpte sin vagn ny i affär i våras, dvs 08. Kan man säga att vagnen är en 08 då?Den har svart fotstöd.
    08 är & såg precis likadan som 07....tyvärr!!
  • Lille Mammsen
    Emelianfian skrev 2008-09-19 13:55:03 följande:
    HejsanHar precis hittat en annons på en UJ syskonvagn -06 men det var inte med någon liggdel...så min fråga är om det går att köpa en liggdel av nyare modell (då jag tycker dom är snyggare) eller dom kanske inte passar?
    Nyare passa!!
  • Lille Mammsen
    JuliaochNelly skrev 2008-09-19 16:23:16 följande:
    Ååå minnns inte vem det var som tipsade mig tror det vart kajsan men idag så provade jag buggans åkpåse i uj duo och det satt perfekt. vart super skeptisk först men den sitter som jutet iallfall ville bara slänga in ett mega tack annars så hade jag köpt en åkpåse till och det hade ju varit super onödigt och den nya oranga funkar faktistk super snyggt till min plum så än en gång tack
    Va bra! Då vet jag me då kanska jag ska fler Bugaboo åkpåsar o kränga några OTH påsar....så ded typ blir 50% av varje
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-09-19 17:19:16 följande:
    Va bra! Då vet jag me då kanska jag ska fler Bugaboo åkpåsar o kränga några OTH påsar....så ded typ blir 50% av varje
    ...skaffa...försvann
  • Lille Mammsen
    Kaxmaja skrev 2008-09-19 17:32:53 följande:
    Fråga: De mummy buggy man köper i Sverige. Går inte de att ta av "locket" på eller öppna så skorna sticker ut?
    Då e den bästa Simpleworld s egna (som nu bonti oxå säljer) är precis så som du beskriver!!
  • Lille Mammsen
    mayola skrev 2008-09-19 18:19:23 följande:
    Hoho!Nån som vet vart man kan hitta begagnade liggdelar till urban jungle( förutom här, blocket och tradera)?
    Är dom bästa....tycker jag!
  • Lille Mammsen
    Kaxmaja skrev 2008-09-19 19:54:16 följande:
    oki køpte en mountain buggy sleeping bag i USA førra veckan och den går att ta bort locket på eller øppna runt om
    Gick på OTH åkpåsarna oxå tom 2005
  • Lille Mammsen
    bullen07 skrev 2008-09-19 18:41:59 följande:
    Min sittdel är också prickig. Men alltså, om man har köpt vagnen 08 och ska sälja den (obs, ingen annons) skriver man då att det är en 08a? Eller när "kom" 08orna och har de speciella funktioner som inte 07orna har?
    07 & 08 = Lika! Ändringar/Nyheter kommer på dom nya som kommer nu = Jag säger 09:or! Men att skriva i sin annons exakt när den är köpt är ett PLUS!!
  • Lille Mammsen

mammas favorit skrev 2008-09-20 18:02:03 följande:

tusen tack. någon mer som vet något?
    Precis som Angelzezzan skriver.....................
  • Lille Mammsen
    NinoLi skrev 2008-09-20 19:09:11 följande:
    Hej alla ni som har stenkoll på UJ :)Vilken är bästa sajten för att se färger o få info om just UJ?
    Tror du kan kolla Bonti,dom ska ha dom 2 nya klädslarna................
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII