Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

misshallonsaft skrev 2008-09-09 13:09:00 följande:
    jag skulle vilja se den cerisa hur den ser ut.. finns ju bara babyrosa på bild.. kostar alla 767 kr?
    Nyfiken på den ceris (skall ej ha då dottern är 4år ) Ang priset så ring!!
  • Lille Mammsen
    hag7 skrev 2008-09-09 16:39:12 följande:
    mammsens:Snälla !du som har sån stenkoll kan väl kolla efter en beg.syskon Uj i svart,grönt till bra pris.Då jag saknar min vagn.............Men den ska vara super billig.
    Men va ingen svart av dom jag tipsade om tidigare idag???? Vad har du för krav ang årsmodell & pris??
    PS Grön?? menar du den Ärtgröna eller Olive????
  • Lille Mammsen
    Kerplunk skrev 2008-09-10 14:38:34 följande:
    Jag är ute efter plum. Men nu fick jag tag på Barnens hus i Nacka, där fanns både 07an och 08an!
    07 & 08 e ju samma vagn!!!!!
  • Lille Mammsen

Får man inte Sälja NYA grejer tex UJ grejer på FL´s köp/sälj???? Hajar noll & blir ej klokare på deras info........
    Någon här som har mer koll?????

• Lille Mammsen
    Kerplunk skrev 2008-09-10 16:14:25 följande:
    Ja men då var det förra årets och den nya modellen. Inte lätt hålla isär allt.
    en FD arbetskada jag har modellerna 2007 & 2008=lika nya med div ändringar blir & är en 2009!
    Bara för att alla märken släpper nyhetrna/nya årsmodellen höstern/vintern året innan........ Fast jag hajade aldrig varför One Tree Hill EJ släppte någon 2008?? Fast fattar inte varför vissa butiker säger att den nya är NYA 2008....När skulle dom släppa 2009:an då...i jan 2009..... Sorry...ta inte åt dig eller så Tycker bara att det är VÄLDIGT onödigt av dessa butiker att göra Köpare virriga!!!!
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-09-10 18:42:57 följande:
    men varför? å hur kan fl veta att de man säljer e nytt om man hoppar över å skriva de då?
    fast om det är nytt och oanv. så vill man ju skriva detta,tycker jag är viktig info!!!!!!!!!!!
  • Lille Mammsen
    HååGe skrev 2008-09-10 22:39:14 följande:
    Minns ni att jag skrev att jag hade köpt en duo på "Ett hjul fram" som var defekt i ena sitsen? Hon ville ju inte hjälpa mig, men jag mailade direkt till Nya Zeeland och de skickar en ny sits till mig direkt. SÅ skall det vara!
    SUPER!! Grattis!
  • Lille Mammsen
    rew skrev 2008-09-11 07:26:00 följande:
    Hej! Studsar in med en fråga! Skulle vilja köpa ny klädsel till min UJ sittvagn, helst brun! Vartifrån kan jag handla det online på ett smidigt sätt?MVH Eva
    Nu e det lite tidigt för mitt lilla huvud ....men det som kommer upp är Bonti , Simpleworld!! Ring dit o hör vad dom har hemma!!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII