Inlägg från: Katjan |Visa alla inlägg
  • Katjan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Bleks dom svarta uj jätte lätt??
    Tycker att nästan alla svarta på blocket är solblekta nämligen. Ska få en syskonvagn i valfri färg ifrån min släkting som bor i usa... svart är stilrent, men kanske får funderar på en annan färg.
    Klart att alla vagnar kan blekas men vissa verkar göra det fortare än andra.

(¯`°?.¸ ღ ♥ Fenix 070707 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Katjan

Tack för svaren =). Det blir nog en svart då.  Har redan en svart liggdel så det blir bra det.

• Katjan

Nu har jag fått hem min nya 09 uj duo ifrån usa.  Fick två klädslar till oxå så nu kan jag variera lite när det blir dags.

Beställde förresten en ew duo ifrån babyjungle o den var framme dagen efter jag beställde den. Starckars postgubben som bar upp den till mig. Får se ifall jag behåller båda eller bara ena vagnen.

www.practicalpushchairs.co.uk säljer nya modellen utav uj duo för bara 7560kr ink bumperbar & frakt. Min vännina beställde därifrån o är toppen nöjd.

• Katjan

Visst kan man inte ha på en bumperbar på syskonvagnen & liggdel samtidigt?

Ska fixa lite bilder när vi kommer hem ifrån semestern på vagnen o lägga i bildtråden.

• Katjan

Om ni funderar på att köpa uj nu så är ett tips att www.mammarazzi.nu/ har 25%rabatt nu under okt.

rabattkod : oktober

• Katjan

Är det ngn som vet ifall en lodger bunker plats i liggdelen på en uj duo?

• Katjan

Så nu har jag råkat beställa hem 2st Elodie velevt åkpåsar från mammarazzi och en coboltblå liggdel till duon ifrån ett annat ställe. Farligt att sitta uppe på nätterna utan att ha ngt att göra.

• Katjan

Jag skulle ha avbeställt min vagn ifrån bonti ifall jag inte hade ngn panik att få den en viss tid.
    Känns bättre med den nya modellen om man får den för nästan samma pris juh.
    Det lättaste är att ringa och höra efter ifall det går bra.

Kerplunk skrev 2008-10-01 09:49:34 följande:
    Nej, har inte avbeställt ännu. Vet inte hur jag ska göra nu faktiskt..  Törs man vänta några timmar tror.. Måste till bvc och sen fundera lite på saken..
  • Katjan

Den där biten män o vagnar går oftas inte ihop tyvärr. Min sambo orkar inte bry sig om mina projekt längre utan jag får göra som jag vill nu bara jag är glad o lämnar han utan för mina köp =). Fast han tycker faktsikt om uj vagnar så en duo var inga problem för hans del.

LitenBlomma skrev 2008-10-01 10:21:24 följande:
    Men det är 4-6v lev på Mamarazzi! Så först NÄR jag sålt vagnen kan jag beställa, sen får vi vänta... suuuuck Hur övertalar man sin man till att vi behöver 3 vagnar   Tips?
  • Katjan

Det är bara till att ta en "kantnyckel" o byta plats på dem så kan man ha liggdelen på andra sidan. Tänk bara på att montera det på samma sätt fast på andra sidan..

Merze skrev 2008-10-02 20:59:38 följande:
    Så nu har jag äntligen fått tag i en fin liggdel 07 08 modell en svart för 800 Nöjd!!!Himla bra pris tycker jag ! Många begär ju 1400- 1500 kr för en beg & då kan man ju lika väl köpa en ny....Någon som vet om man kan ändra spännena på liggdelen så att man kan ha den på höger sida i stället för vänster som den fungerar nu...
  • Katjan
    pluttmaja skrev 2008-10-10 21:40:12 följande:
    Har ni allihopa åkpåsar till era små i liggdelarna??Kan inte bestämma mig ifall jag ska köpa en eller inte.Vilka åkpåsar har ni??Någon som har bilder på liggdelar med åkpåsar, eller sittdelar för den delen.Någon som har Elodies sammetspåse??
    Jag har den helsvarta i sammet.. Velvet heter den nog.

Den är jätte fin, men jag tror att den har en tendens att dra åt sig damm o päls som sammet ofta gör.
  • Katjan

Man kan köpa en helt ny fities singel på bonti för 4995kr så under det priset iaf.

johanna85 skrev 2008-10-12 13:38:50 följande:
    Slänger in en fråga här!Har en UJ fifties som jag ska sälja. Vad kan jag ta för den. Har inga tillbehör och den är tre månader gammal.OBS! Ingen annons!
  • Katjan
    johanna85 skrev 2008-10-12 15:26:19 följande:
    Jag började med 4500:- så får vi se hur det går.Vi beställde också från mammarazzi nu, behöver en syskonvagn.Hur mycket kostar bussgods för en singelvagn?Någon som vet om hantaget är ställbart på syskonvagnen? Det ser ut som det på bilden.
    Handtaget är ställbart på syskonvagnen ifrån mammarazzi =).
    Vilken färg blev det?

• Katjan

Den är 96,5 cm lång som ihopfäld vagn och 64cm bred.
    Väger 9,5kg. Finns endast som sittvagn... men mountain buggy funderar på att komma med en sittdel ifall intresset finns. 10tums hjul har den oxå.
    Finns i 2 limited edition fägrer.

titti76 skrev 2008-10-12 20:52:33 följande:
    Swift, hoppas det funkar:www.familjetorget.se/default.asp
  • Katjan

Hörde inte riktigt vad hon sa ang vikten, men är nästan säker på att det var 21 ibs

• Katjan
    Martha skrev 2008-10-12 22:13:59 följande:
    Kollade på hemsidan men där fanns ingen info :(
    Visst är det konstigt att det inte står någon info där ifall vagnen ska börja säljas i nov/dec i sverige.
  • Katjan

Blir tyget i baroque väldigt lätt slitet?? Såg nämligen 4st nu under helgen där det svarta mönstret var nästan helt borta här i sthlm.

• Katjan
    pulmones skrev 2008-10-12 23:16:54 följande:
    Värdsliga problem på G, håll i er nu!!frågan: kan man ha en bebisgrön overall till en plumåkpåse?
    Hur ser bebisgrön ut? Grönt o lila brukar passa bra ihop.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII