Inlägg från: Katjan |Visa alla inlägg
  • Katjan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hej

Jag fyndade en svart liggdel till min syskonvagn. Betalade 500kr för liggdelen,regnskydd,parasoll o massa barnvagnsleksaker.

Tänkte fråga vad man ska ha den lilla vadderade kuddlikande biten till? Den som är i samma svarta färg som liggdelen. Har resår på sidorna med några krokar i om jag inte minns fel.  Modellen på liggdelen är den med knappar på.

Är det ngn som har köpt lammskinn ifrån www.minimundus.se ? Kostar 595kr o är godkända för barn där.

(¯`°?.¸ ღ ♥ Fenix 070707 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Katjan

Är det ngn som kan svara på mitt inlägg nr 1069? Så vore det jätte snällt =). Har ingen aning om vad jag ska med den biten till, tyvärr.

• Katjan
    HååGe skrev 2008-08-20 10:54:14 följande:
    Snabb fråga - vet någon här om man kan beställa ny suflett till Frog någonstans???
    Kidzshop säljer klädslar iaf.. så de kanske har
  • Katjan

tror ni att den nya charcoal färgen är fin?? Kan man se den live ngn stans i sthlm kanske?

Visst är 7600 kr billigt för en uj duo i den nyaste modellen + bumberbar england ink frakt?

• Katjan

Oj såg precis att bonti tar 9625kr för en duo utan bumperbar.. Att det skiljer så mkt i pris trodde jag inte

• Katjan
    BaBBels skrev 2008-08-20 14:49:29 följande:
    Jag har sett den live på Babyproffsen i Göteborg! Den är jättefin! Ganska ljust grå om man jämför med bilder på nätet. Men fin? Absolut!Priset låter okej... jag har beställt en UJ single från pingpong.de för 5800 inkl bumperbar o pump... du kan ju kolla där o jämföra...
    Ska spana på pingpong. Åh va synd att den inte är så mörk som på bilderna =/.
  • Katjan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-21 01:31:01 följande:
    Precis! Ägt mååååånga UJ sigel & duo/dubbel + 1st rollerbug & aldrig anv. org. regnskyddet utan bara anv. tullsas!
    Får man plats med en liggdel oxå när man använder tullsas?
  • Katjan
    Angelinah skrev 2008-08-21 13:09:07 följande:
    Varit o provkört UJ idag igen för 3:e dagen i rad   Min butik hade typ 2 kvar av 07/08 varav jag va intresserad av en, dock va detta ett demoex.. Jag frågade om man kunde få lite rabatt på den iom att det varit demo, Nä, de kunde man ju inte???   Ska man verkligen betala fullt pris för nåt som stått i butiken i månader, och klämts, fällts, knölats med av alla möjliga?
    Klart att du ska ha rabatt. De flesta affärer säljer ju ut sina demoex till ett lägre pris. Skulle aldrig köpa ett demoex utan rabatt.
    Såg att www.kopbarnvagn.se sålde ut en.. men har ingen koll på om priset var bra eller inte.
  • Katjan
    http://bonti.se/shop säljer oxå ut uj.
    Angelinah skrev 2008-08-21 13:09:07 följande:
    Varit o provkört UJ idag igen för 3:e dagen i rad   Min butik hade typ 2 kvar av 07/08 varav jag va intresserad av en, dock va detta ett demoex.. Jag frågade om man kunde få lite rabatt på den iom att det varit demo, Nä, de kunde man ju inte???   Ska man verkligen betala fullt pris för nåt som stått i butiken i månader, och klämts, fällts, knölats med av alla möjliga?
  • Katjan

Grattis till ett bra pris! Alltid kul när man köper ngt billigt =). Köpte du den utav hon som har annons på blocket ifrån vellinge föresten?
    Hoppas att du får tag i liggdel o resten utav sakerna för bra priser med. Bara till o spana lite =)

Merze skrev 2008-08-23 21:59:08 följande:
    5800 kr för den !!!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII