Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

aa jag hade nog haft lite is i magen och väntat lite om jag varit du...om du inte måste bli av med den akut.det har ju varit lite segt ett tag men det borde väl komma igång igen nu till hösten....den är ju så gott som ny

hag7 skrev 2008-08-18 07:24:38 följande:
    Jag har fått ett bud på min bruna syskon UJ+liggdel för 7000 kr tycker ni att det verkar ok ? då den är uttagen i maj ?EJ annons ! bara en fråga till experter.
  • Mamma Kråkan
    Måste fråga ni som har små som ni fått vända tidigt har ni upplevt det som ett problem? lillkillen är 4 månader. och ibland så känns det inte ok att han inte ser en.
  • Mamma Kråkan

leter ju efter en jag med;)

HååGe skrev 2008-08-19 13:58:16 följande:
    Alltså, jag tror knappast de små far så vidare värst illa av att åka framåt. Det är träffar ju mamma resten av dagen - i mitt fall typ 90% av vakentiden. Jag tycker mest att det är kolossalt opraktiskt att inte se henne. Jag vill veta när hon börjar bli missnöjd, sömnig och allt det sociala att skratta ihop etc. JAG vill titta på min tjej! Är inte redo att vända henne fram ännu. Vi behåller dock syskonvagnen och har henne fram när hon åker i den, men jag vill köpa en singelvagn där hon är vänd emot mig. Funderar på begagnad bugaboo.
  • Mamma Kråkan

tycker också det vart dyrt....sålde precis en 07 i fint skick för 800.

Lille Mammsen skrev 2008-08-19 16:35:05 följande:
    DYR!!!!! får du ju en typ ny för om du kollar vidare på blocket dvs nya liggdelen from 2007/2008.
  • Mamma Kråkan

finns bild i min galleria på min 4 åring från sidan i syskonvagn

Jenny26 skrev 2008-08-23 18:08:21 följande:
    Tack så mycket Kajsan Hon såg verklgen ut att sitta bra i den.
  • Mamma Kråkan

måste fråga en liten sak funderar på att göra av med syskonvagnen. Då vi nu köpt en bugaboo så stora tjejen går...Vad tycker ni är rimligt för en duo årmodell 07 andvänd i 3 månader sparsamt?

OBS INTE EN ANNONS

• Mamma Kråkan

åå gud vad synd....fick ju min bugaboo på villkor av sambon att tvillingvagnen måste bort Ledsen trångt i hallen och inget vagnsföråd i huset...Just nu står den i köket och där hör den liksom inte hemma *asg*

Martha skrev 2008-08-24 16:18:29 följande:
    Nääääj sälj inte syskonvagnen... Jag ångrar mej så jag håller på å dör..... Mina barn hatar sittyn jag köpte istället.. slåss å håller på... aldrig nöjda när vi är ute med den.. 
  • Mamma Kråkan

måste slänga ut en fråga vad tycker ni en 07 duo vagn andvänd i 3 månader är värd? den ser verkligen ny ut...
    OBS IGEN ANNONS

• Mamma Kråkan

hehehe högst lustigt

isako skrev 2008-08-29 08:39:28 följande:
    Sådana här annonser har jag undrat över iblandEJ min annons!!Hur vet hon att det är glapp i ena spännet om den är helt ny och oanvänd?? *hmmmm* Oki att man kollar över den men det känns som att det hade man aldrig fått reda på om man inte använt den..??www.tradera.com/Ny_Urban_Jungle_Sittdel_07-au...
  • Mamma Kråkan

Måste be om lite råd har en 07 duo vagn som är andvänd i 3 månader. Har haft den på annons ett tag nu men det ger inget. är 6900 helt orimligt eller är det bara segt just nu...den är i färgen plum.

OBS INGEN ANNONS

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII