Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Shirley skrev 2008-10-05 18:00:52 följande:
    ah ja jag får göra det, vill ju isåfall ha med ställbart handtag. Har en singel 08 och på den e det ju det, borde ju vara samma med syskonvagnarna tycker man
    singlarna har det ju varit ställbart handtag på läänge medans duon kom det på de nya 08orna
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Har de nya vagnarna samma mått som de gamla? Tänker då mest på syskonvagnen

• Kaxmaja
    Elaizans mamma skrev 2008-10-05 19:38:34 följande:
    Tänker du på klädsel?
    nej jag tänker på om de går in i vår hiss
  • Kaxmaja

Någon som har en duo som skulle kunna hjälpa mig att mäta hur bred den e på det bredaste= över hjulhuset

• Kaxmaja
    Merze skrev 2008-10-05 22:33:32 följande:
    74 cm!! 2008 an elller uSA modellerna e 103 cm ihopfällda & de andra e 107 cm.....
    Tack ska mäta hissen senare
  • Kaxmaja

Men 07 och de gamla 08orna är ju identiska(?)

• Kaxmaja
    hedvigsmamma skrev 2008-10-06 17:31:24 följande:
    Ställer min fråga igen. Om man ska köpa syskonvagnen begagnad, vad ska man tänka på? Någon årsmodell som är att föredra alt. undvika?
    jag hade køpt en ny 08a eller en import. Då jag hade velat ha ställbart handtag
  • Kaxmaja
    SooJuicy skrev 2008-10-06 18:13:11 följande:
    Och det hade jag undvikit
    varfør? *nyfiken*
  • Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-10-06 18:16:22 följande:
    Jag sa att jag köpt ett lammskinn! Det är nu ni ska säga något i stil med "åååååååhhhh, vad fint eller myyyysigt "
    åhhhh vad otroligt mysigt. Funderar oxå på att køpa ett. Men nu använder vi fleeceåkpåsen så nu behøvs det inte
  • Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-10-06 18:31:37 följande:
    tack va fan, tänker inte lägga 650 spänn på en pläd utan att få höra ååååhhhhh från FL! .Jag kände rent i ekonomiska ådern att jag får välja mellan åkpåse och pläd och efter 2 grubbelnätter kom jag fram till att jag ville ha en pläd . Mest eftersom jag ska ha ujn i vår
    Jag har en Mountain buggy sleeping bag att ha i vinter. Nu har jag en fleece åkpåse som min mammasydde Hmmm undra hur jag ska få igenom att køpa ett skinn hmmm *grubblar*
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII