Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

elenyia:
    Syskonsits finns till UJ duo, iaf att köpa från Tyskland! www.twee-en-meer.nl/catalog/index.php&sort=2a&page=2

• Tvillingmamma2007

Elaizans mamma skrev 2008-07-22 13:50:50 följande:

Hej,Är 2500:- ett bra pris för en UJ -06 rosa med orange sits?Inkl. åkpåse. I bra skick säger dom.MvhLina
    Rosa med orange sits?? Vad är det för klädsel? Det är inte nån som blivit solblekt eller så?
  • Tvillingmamma2007

Ja just ja...jo Pink soda heter den nog.

• Tvillingmamma2007

De kanske har köpt den -06 många har ingen koll på vilken årsmodell de har eller så tycker de att det är en -06 då de köpt den då en del resonerar olika och det låter ju bättre helt klart.

• Tvillingmamma2007
    Svar på #162
    Hehe nej det vet jag för jag vet vem det är
  • Tvillingmamma2007
    Kajsan skrev 2008-07-23 17:57:20 följande:
    Såna här UV skydd till duon verkar ju väldigt smart, jag tänkte mest eftersom de ska skydda mot blåst och småsnö typ.Nån som har provat? Eller kör ni med regnskyddet? det kanske funkar lika bra?
    Har inte hört nån som brukar ha UV-skyddet mot blåst och småsnö däremot så funkar ju regnskyddet som även kallas stormcover super mot det!
  • Tvillingmamma2007

Hoppetossan 79 skrev 2008-07-23 21:55:28 följande:

Mina vagnar är inte rangliga, däremot har bromsen på singeln börjat kärva lite.
    Har du provat att smörja den? Står att man ska göra det regelbundet.
  • Tvillingmamma2007
    LitetL skrev 2008-07-24 23:02:03 följande:
    Såg att någon i förratråden frågat om extra solskydd till sufletten, men jag hittade inget svar på var man kan köpaett sånt...Någon som vet?
    E-bay
  • Tvillingmamma2007
    Kajsan skrev 2008-07-24 23:33:37 följande:
    Är de bra? Jag tänkte på ett sånt här:www.kiwikidsgear.com/product/TWIN-SUNSHADE/Pr...
    Jag trodde hon menade Kiddopotamus som diskuterats tidigare i tråden och några härifrån har köpt detta på E-Bay.

Får inte upp din länk men jag tror att jag vet vilket det är utav länk-adressen och det ser ju också bra ut fast vet ingen som provat just det dock, fast det kanske nån här i tråden har?
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII