• rubicon

Långtids mammalediga i Uppsala??

Onsdag borde gå för mig, men den veckan ska vi renovera vårt sovrum, vi sätter igång imorgon. Sambon ska ta semester under nästa vecka, vi ska måla tak mm, så då tror jag inte det går så bra att vara hos oss... Lite synd, för det skulle vara så enkelt att slippa åka någonstans

Någon annan som kan ta besöket då? Vi har ingen bil, så åtminståne måste jag kunna ta mig dit med buss...

• rubicon

Hej och hå. Inte många som skriver i den här tråden

Hos oss har det gått undan, vi har målat både dörr och tak nu, så det kladdiga är i stort sett färdigt. Om ni vill kan vi nog ses hos oss ändå, nu går det att stänga dörren till rummet, så gör det ingen skada att tapeterna hänger på trekvart där inne. Om ni inte stör er på att huset är lite extra stökigt (men inte barnfarligt!), så får ni gärna komma hit på onsdag.

Jag väntar på lite respons så bestämmer vi något sedan...

• rubicon

Hej Lisa: Klart du får komma med. Vi hade tänkt ses nu på onsdag, vi får se vilka som nappar Jag kan ju starta en liten lista, så som är brukligt i många andra trådar

Träff onsdag 24/9 kl 9? Hos Andrea (Rubicon) i Bälinge?

Andrea

• rubicon

Kul att det blir några stycken!

Lisa: Min son är precis fyllda två år, så han är lite äldre. Tycker det är jätteroligt att andra har äldre barn, för det är ju mest föräldrar med bäbisar som är hemma ju... Jag vill gärna att Florian ska få lära sig leka med andra barn fast han inte går på dagis, så öppnis och sånna här träffar är jättekul!

• rubicon

Då ses vi i morgon

bara lilla jag: Så klart ska vi försöka igen, så alla kan vara med! För mig är onsdagar absolut inget krav i fortsättningen. Vi får väl resonera oss fram till bästa dagen och försöka hålla oss till den, då kan man ju liksom planera sitt liv lite bättre. Om man vet om träffarna långt i förväg menar jag.

• rubicon

Wickz: Hejsan, kul med fler folk! Min son, Florian, är precis fyllda 2 år. Ska nog vara hemma ett år till med honom.

Liisa o Borpålandet: Jättekul idag! Fler träffar, jaaa Det var så kul med besök, gjorde inget att det blev på olika tider, synd bara att Florian sov när du var här Lisa.

• rubicon

bara lilla jag: Låter bra, bara det inte öser ner så... Jag kan måndag, onsdag, fredag, vill gärna gå på vårt öppnis de andra två dagarna. Var var det du bodde? Kan man ta sig till dig med buss? Är en sån besvärlig typ som inte äger bil, nämligen...

• rubicon

Wicks: Jag går på ÖF i Bälinge, jag bor där ute. Fast snart ska de stänga i 3 veckor, båda fröknarna ska bli sjukskrivna! Då blir det kris...

bara lilla jag: Vad bra, in till stan går ju superbra! Då är vi definitivt med på träff! Det skulle ju vara roligast att vara ute, men det är ju bra att det finns alternativ.

• rubicon

Men skulle vi inte kunna ses hos dig Bor på landet? Och ta träffen hos Bara lilla jag nästa vecka? Så kan alla vara med båda veckorna?

Vad tror alla om det? För mig går båda delarna, men det är ju roligare om alla kan vara med.

• rubicon

liisa och jag funderade på lite samåkning när vi skulle till dig, Bor på lande. Om hon fortfarande tror på det så kan i alla fall jag slippa bussen

Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??