Inlägg från: BorPåLandet |Visa alla inlägg
  • BorPåLandet

Långtids mammalediga i Uppsala??

Hej. Jag bor i Dalby och kommer att vara hemma minst ett år till på deltid. Jag arbetar måndag och tisdag och varannan helg.
    Men annars är jag hemma med min 1-åring.
    Vore roligt att träffa fler som är hemma länge så jag är gärna med på ett hörn också.

• BorPåLandet

Onsdag 22/9 ? Låter bra för mej

• BorPåLandet

24/9 menar jag titta på fel månad

• BorPåLandet

Hem till mej går det bra att vara men jag bor ute på landet med dåliga bussförbindelser, så hit är det bil som gäller. Öppna förskolan i Stenhagen är mycket bra, dom har öppet måndag, tisdag och fredag 9-13 och torsdag 9-12.

• BorPåLandet

Roligt med en träff. Vi mamma Sara 33år och lilla Sune 1år kommer gärna. Någon annan gång kan vi kanske ses hos mej, vi bor nära hammarskogs herrgård.

Träff onsdag 24/9 kl 9? Hos Andrea (Rubicon) i Bälinge?

Andrea
    Lisa
    Sara (bor på landet)

• BorPåLandet

Liisa, synd att vi var dit olika tider. Det var mycket trevligt kul om vi kan fortsätta att träffas. Om ni orkar ta bussen till Hammarskog så kan vi gärna träffas här också. Både gamla och nya.

• BorPåLandet

Hej. Jag har en 5-åring också som går på dagis 3h varje fm jämna veckor (växelvis boende) så denna vecka som kommer passar inte fm. Jag kan vara med på em eller ojämna veckor. Men man behöver ju inte kunna varje gång även fast det är trevlig.

• BorPåLandet

Det går jätte bra att vara här på onsdag tex men det är ju det där med dagis. Jag hämtar grabben kl 11 så ca kl 12 skulle passa bra. Sen är det ju lite krångligt kanske för er utan bil men det går bussar 108. Det är fint här, vi kan om vi känner för det ta en promenad till Hammarskogs herrgård ca 1km från mej.

• BorPåLandet

En buss är här vid 11.30 det kan ju passa bra så bjuder jag på en lättare lunch och fika.

• BorPåLandet

Det låter ju jättebra. När vi är fler som träffats ett tag så kommer troligen fler att kunna sammåka. Roligt om vi kan träffas både på landet och i stan. På sommaren är ju stadsparkens lekplats bra också. Kul om fler vill och kan komma på onsdag kl 11.30 hos mej.

• BorPåLandet

Hej. Är det någon som kommer imorgon till mej vid 11.30?
    Eller ska vi kanske ta det en annan gång?
    Kanske hos bara lilla jag ? Som bor lite mer centralt så fler kan komma?

• BorPåLandet

Vi får satsa på en träff nästa vecka.
    Jag ska till öf i Stenhagen på fredag. Kanske någon mer som ska dit.

• BorPåLandet

Jag kommer att åka till öf i Stenhagen imorgon med min 1-åring och 5-åring. Är där vid 9.00.
    Kul om någon dyker upp.
    Sara

• BorPåLandet

Vi har varit förkylda och hängiga och idag fick Sune sin 1års spruta som han blev ännu kinkigare av så vi får vara hemma och ta det lugnt nu.
    Men nästa vecka kanske!
    Några förslag!

• BorPåLandet

Jag kan tyvär inte det är öppna fsk här ute på torsdag och sen har jag 5-åringen på dagis, nästa vecka hänger jag på gärna ons. eller tors.

Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??