Långtids mammalediga i Uppsala??
JAg är hemma halvtid med min dotter. inte föräldrarledig utan bara upplagt det så. Studerar andra halvan. SÅ jag är hemam rätt mycket med dottern (20 månader) och bor i uppsala hänger gärna på er om jag får?
JAg är hemma halvtid med min dotter. inte föräldrarledig utan bara upplagt det så. Studerar andra halvan. SÅ jag är hemam rätt mycket med dottern (20 månader) och bor i uppsala hänger gärna på er om jag får?
Hur gamla är era små?
Hur länge ska ni vara hemma? :)
Kul att hittat hit :)
Vill gärna ha en till nästa år, men sist gick det inte som planerat och ja... tagit det rätt hårt. Men hoppas att allt ska ordna sig snart.
Vill få in ett barn innan höstterminen nästa år, för då vill jag börja... låter kanske lite jag ve tinte, elakt? Men de tär den utbildningen jag verkligen vill gå och annars dröjer det ett helt år (och då dör våran eknomi) och efterosm bara jag pluggar så går det nog att ordna (korsta dagar + mycket besök av maken och barnen där)
bara lilla jag skrev 2008-09-25 09:23:47 följande:
ska till stockholm nått i början på veckan men inte bestämt närså det påverkar inte mycket
Kikar in och visar att ajg är kvar i tråden iaf ;)
Jag ska till Stockholm imorgon så jag dyker inte heller upp *får lite dåligt samvete*
Kan vi inte ses någon annangång (med iaf?).
Jag har inga planer på att åka någonstans vad jag vet nästa vecka, kan säkert ta mig yill öf i stenhagen.