• Liisa

Långtids mammalediga i Uppsala??

Hejsan!!
    Tycker detta verkar vara en trevlig tråd.
    Är mammaledig med min son Linus som är snart 1,5 år, kommer vara mammaledig ännu längre då vi väntar syskon i februari.
    Bor strax utanför skyttorp.

Kul att ni planerar träff!!
    Kanske kan komma jag med?

//Lisa

Mamma till Linus f 070424, änglarna Alexander & Rasmus f 060709 & lilla mini i magen
  • Liisa

Oh vad trevligt.... Alltid skoj att träffa nya människor.....har alla härinne småttingar eller är det lite olika, tänkte min son är ju ändå över året....

Träff onsdag 24/9 kl 9? Hos Andrea (Rubicon) i Bälinge?

Andrea
    Lisa

Mamma till Linus f 070424, änglarna Alexander & Rasmus f 060709 & lilla mini i magen
  • Liisa
    Rubicon: Oh va kul med träff imorrn.... & vad skoj att ni är fler med lite äldre barn, är ju som du säger mest mammor med småttingar som är hemma. Vi ska ju iofs få en liten till men min förhoppning är att kunna ha Linus hemma & slippa dagis & då känns det kul att hitta lite fler att umgås med eftersom det bara är öppnis 1 gång i veckan härute.
    Åker bilen jag men ska kolla på eniro så hittar jag nog..
  • Liisa

Rubicon: Nu är jag lite förvirrad, ska vi ses kl 9 eller vid lunch?

• Liisa

Tack Rubicon för fikat & trevligt sälllskap, trots missförstånd med tiden...
    Nästa gång står jag där kl 9 *hehe*

Wickz: välkommen, klart du får haka på oss här i tråden!

• Liisa
    BorPåLandet: Ja det var verkligen synd. Träffas gärna fler ggr, jag är ju bilburen oxå så jag kan vart som helst nästan när som helst.
  • Liisa

Wickz: Min Linus är snart 1,5 år (om en månad) & eftersom vi ska få syskon i jan/feb-09 så kommer jag vara hemma iaf 1,5 år till

• Liisa
    Rubicon: Hehe det gör inget....han är nog vaken nästa gång....var jättetrevligt att få komma fast det var några timmar sent..*hehe*
    Linus hade skoj oxå..han tackar för de goda kakorna..
  • Liisa
    bara lilla jag skrev 2008-09-25 09:23:47 följande:
    hallå :D jag har ett litet förslag!! Jag har inte så superbarnsäkert hemma då vi håller på och packar ihop allt inför en ev. snabb flytt.. Så det är jätterörigt här nu.. Men jag har en superfin park här utanför med bord och mkt gräs och mkt barn så om ni vill så kan ni ju kika förbi här så kan vi ta lite fika ute vid parken så kan de stora barnen leka i parken och dom små kan ju säkert vara lite på gräset eller så? Vad tror ni om det.. kanske inte det ultimata men det är väll det jag kan erbjuda i nuläget :)
    Det tycker jag var en jättebra idé, alltid trevligt att vara ute..
  • Liisa

Är oxå sugen på att ses...hur vart det med lekparks-träffen?

• Liisa

Hej hej!!

Ingen som hänger härinne längre?

Vore kul om vi kunde få ihop en träff ngn dag framöver....är öppen för förslag.

• Liisa
    rubicon skrev 2008-10-14 08:29:36 följande:
    Hm, ingen respons... Om jag gör så här då? Jag föreslår en träff inne i stan på torsdag kl 9.30. Vi tar en sväng till stadsparken och låter barnen busa, fikar lunch på café och tar en prommis efteråt då trötta barn kan tupplura och vi skvallra lite med varandra. Hur låter det? Träffas utanför Åhlens, utgången vid lilla torget med McDonalds. Någon som hänger på?
    Som det ser ut just nu så kan jag oxå haka på..
    Vore superkul o ses igen..
  • Liisa

Såg att ni tänkte träffas halv 11 istället, tänkte att jag skulle komma ner jag med..
    Kul att träffas & fika/luncha lite, förhoppningsvis somnar Linus då..
    Är det utanför Åhléns mot busstorget eller mot McDonald's?

Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??