Inlägg från: bara lilla jag |Visa alla inlägg
  • bara lilla jag

Långtids mammalediga i Uppsala??

Har en kille på 8 månader och helt plötsligt har alla mammor i alla föräldrargrupper börjat jobba igen :( Så nu känner jag mig sjukt ensam.. Finns det flera mammor i uppsala som av en eller annan anledning kommer vara hemma länge med barnen och som har lust att prata lite :D

• Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??
  • bara lilla jag

va härligt :D Haha nej man märker ju verkligen hur bekantskapskretsen minskar nu när alla börjar jobba igen.. :)
    Grattis till flickan!!

Mass2 skrev 2008-07-24 06:06:39 följande:
    Hej!Jag har en flicka på 4,5 månader och kommer vara hemma länge till! :)
  • bara lilla jag

jaha :) var bor ni någonstans då? Ja absolut! Kommer ha semester med min sambo nästa veckan (äntligen) Så då är jag upptagen.. Men efter det så :D

• bara lilla jag

jaha :D inte så långt ifrån oss då :) Vi bor längst med vaksalagatan så det är liksom nästa stora gata parallelt med kungsgatan.. fast bort emot gränby då :D Men det kanske du visste :D haha

• bara lilla jag

ja absolut! Vi hade väll tänkt att försöka sätta nåt datum.. Men det blir inte förren i augusti typ :D Men det är bara att hänga på :D

• bara lilla jag

jag puffar lite så kanske det är nån mer som hakar sen :D

• bara lilla jag

härligt.. hmm rubicon skulle vara borta ett par veckor och så.. Men är det nån dag som passar dig? Den här veckan är ganska körd för mig.. Men nästa vecka tror jag att jag är ledig hela veckan..

• bara lilla jag

härligt :D ja absolut hur ser nästa vecka ut för er? Torsdag fredag är jag på formex mässa men annars så

Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??