Inlägg från: Anonym (jess) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jess)

Dominans, 24/7 och TPE

Jag har haft en skitvecka.
    Min Herre valde att avsluta allt vi hade förra helgen och jag känner mig så vilse nu.
    Hade börjar fundera mer och mer på att jag nog vill ha mer än bara sexuell dominans.

Vad ska jag göra nu?
    Han var så perfekt. Känner mig helt vilsen nu.

• Anonym (jess)

Calliphora - men han är perfekt. Förutom att han dumpade mig då. Fast nu vill han ha mig tillbaka.
    Han vill tydligen både ha kvar kakan och äta den.

Cuthalion - kan ju bara svara på hur det är för mig och du kommer säkert få ett mer välutvecklat svar av någon annan.

Jag har hårda gränser och mjuka gränser.
    Mina hårda gränser är fasta, rubbar inte på dem. Om jag inte vill göra en sak och det är en hård gräns så kommer jag inte göra det.
    Eftersom all bdsm bygger till hundra procent på tillit så passeras inte mina hårda gränser. Skulle någon gå över dem är det ett övergrepp. Det är absolut inte okej.

Mina mjuka gränser är saker som jag inte gillar och helst inte skulle vilja göra men ändå gör ibland.
    Saker som är okej som straff när jag gjort något fel. Saker som gör för att min kille (som nu dumpade mig, idiot!) älskar det.

Du har kanske också såna saker. De flesta människor har det.
    Skillnaden är att i mitt förhållande (som nu inte längre finns, men jag är inte bitter) används de sakerna emot mig.
    Men, eftersom jag har godkänt det så händer det ibland och det är helt okej.

Istället för, som det brukar gå till, att man frågar varandra i sängen om en sak är okej och att det känns bra så vet han vad jag älskar och inte älskar och vad jag absolut inte vill göra.
    Det gör att vi kan köra på utan avbrott.

Vet inte om du blev så mycket klokare men förhoppningsvis lite =)

• Anonym (jess)

Cuthalion - ibland tycker jag med att det är svårt att förstå varför. När jag har en osexuell period tycker jag att jag är dum i huvudet som gör saker som jag egentligen inte vill.
    Men grejen är att jag mår bra av det.

Den man älskar vill man göra stolt. Man vill få den man älskar att må bra.

Jag tänder på att lyda, tvång och förnedring.
    Att göra en sak som jag inte tycker om för att Han vill att jag ska göra det tänder mig något fruktansvärt.
    Sen fortsätter det. Han blir kåt av att förnedra mig och jag blir ännu kåtare när jag märker att Han blir kåt av det.
    När jag väl kommer in i ett kåtrus spelar mina gränser inte så stor roll (utom mina hårda, de är alltid där) och Han får göra vad Han vill.
    Jag älskar det och tigger och ber om mera.

Han skulle aldrig skada mig. Han bygger upp mig istället.

(sorry att det lät som en dålig sexnovell där ett tag)

Svar på tråden Dominans, 24/7 och TPE