Inlägg från: Anonym (vemärjagnu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vemärjagnu)

Dominans, 24/7 och TPE

Jag må vara skvatt galen, men jag har iaf gett min tillåtelse att min master får göra vad som helst så länge han inte skadar mig fysiskt permanent. Vi får väl diskutera vad det innebär, men jag känner mig säker på att det är det jag vill.

Det kommer innebära saker som jag ABSOLUT inte vill. Saker som tangerar viss toa tex (wet är jag ok med men inte annat), som verkligen får det att gå runt i huvudet när jag inte är kåt för det är saker jag INTE vill. Samtidigt, så den upphetsning jag ser hos honom, gör att i stunden så spelar inte vad jag "absolut" inte vill någon roll längre. Därför vill jag inte ha grönt el rött där, just för kicken att känna att det inte finns någon gräns förutom att skada min kropp på något sätt (huden är en sak, rödsmiskad är helt ok), där är största frågan nu om scat tex kan skada permanent eller vara direkt farligt, men det är sånt vi tar reda på i god tid innan. Han vet iaf att jag är gränslös gentemot honom nu, och jag vill så gärna detta.

Jag önskar dock att det fanns några garantier, men det handlar om människor och situationer och gör således inte det. Prata prata och så tillit antar jag. Magkänsla.

Dock kommer vi använda rött/grönt ett tag till, för han vill etablera relationen mer först så att inte den skadas i grunden pga något förhastat baserat på lust.

Men hursomhelst så har jag helt blivit en annan, mer avslappnad, tryggare person på det konstigaste sätt i världen, hade ALDRIG kunnat räkna ut detta.. helt allvarligt. Andra kanske vet från de är unga, men jag har bara vetat små små ledtrådar men inget om det stora hela.

Tacksam att jag fått det nu! / Lycklig "vemärjagnu" :)

Svar på tråden Dominans, 24/7 och TPE