Dominans, 24/7 och TPE
Anonym (Kanske?) skrev 2008-07-18 16:38:56 följande:
Jag frågade lite i förra tråden och är jätteglad att den här kom igång; tack allihopa (fast det inte bara var för min skull ;))!
Jag har analyserat mig själv så himla mycket de senaste veckorna, dels för att jag inlett ett förhållande med någon som är villig att smiska mig och bestämma i sängen, dels för att jag började läsa på de här trådarna på familjeliv :D.
Jag har förut letat efter män (utan att veta varför) som har varit starka och gärna aningen "farliga" men jag tror att det har varit dominansen jag sökt egentligen. Men de (ett långt förhållande, ett kort) har inte uppskattat mina ug-sidor, och det har lett till att jag har velat behaga (till en början åtminstone) och inte fått någon positiv reaktion, och då istället distansierat mig emotionellt.
Jag har vetat länge att jag definitivt vill bli dominerad i sängen (smisk och tvång) men det är egentligen inte förrän nu som jag har börjat fundera på varför det fattats en stor bit av vad jag velat ha i förhållandet förut. Och jag misstänker att det handlar om att få leva ut min ug-personlighet.
Fast jag är kanske inte den typen som vill ha 50-talslivet tillbaka eftersom jag inte har någon hemmafruläggning, att laga mat och städa är jag varken bra på eller intresserad av...?