Dominans, 24/7 och TPE
Jag är inte oerfaren eller oskuld när det gäller vaniljsex, men jag känner mig som en total novis just nu. Och förvirrad.
Jag har alltid i början av mina relationer varit så mån om att behaga -att det alltid slutar med att jag blir min partners mamma på slutet -den som ska ha kontroll på allt, fixa allt, bestämma allt, samtidigt som 'belöningarna' för behagandet avtagit.
Samma sak med det sexuella -ibörjan är ju alla väldigt på -och beräattar vad de vill att jag ska göra, och gör vad de vill med mig -och jag njuter. Men sen upphör just det, önskningarna -om vad jag ska göra -vad de vill göra med mig.
Det är då jag bryter mig ur och inte mår nå bra.
Nu har jag träffat en man som har betydligt mer bredd på sina erfarenheter. Och tillsammans med honom känner jag att en helt ny insikt börjar vakna hos mig. Problemet är att det inte är ett seriöst förhållande (än iaf) så jag vet inte hur långt jag kan ta det. Samtidigt finns det en otrolig samförstånd och kommunikation mellan oss.
Han berättade i början att det fanns 3 saker han inte gillade i sängen -wET, våld och smärta. Däremot lite hårde tag går bra.
Han sa också att han gillar att vara lite undergiven ibland.
Jag var som sagt inte oskuld -men nästan. Nu längs resans gång så har han sagt att han märker mer och mer att jag är undergiven av mig. Han leder lekarna i sängen, jag följer. Och njuter av att veta att han njuter. Dessutom så gör jag allt jag kan för att behaga -vat jag tex att han tycker om en viss sorts ost och kex -då kan jag duka fram det när han är hos mig. Jag vet att han gillar lack, latex och korsetter -så jag har köpt en korsett, och blir upphetsad av tanken av att jag vet att han kommer att gilla det.
Jag är en kvinna på 31, har annars god självkännedom, ett bra självförtroende.
Efter att ha läst här i tråden börjar jag ana att jag är nog mera undergiven än bara i sängen.