Dominans, 24/7 och TPE
Hej!
Intressant! Här får man alltså fråga fritt utan att vara rädd för att trampa er på tårna (hahaha, fast det hade Calliphora ju gillat.. haha.. dåligt skämt!).
Ok: till BigDaddy: jag har skummat lite i Light UG tråden och ser att de undergivna tjejerna har lite problem med att få ihop varför de gillar att vara undergivna när de är feminister. Nu undrar jag hur du får ihop att du gillar att våldta och förnedra dina partners? (Självklart fattar jag att de är med på det!) För mig är det svårare att förstå hur en hänsynsfull och icke sjuk person kan vilja göra det än att förstå att man kan bli lockad av att slippa ta ansvar för sin sexualitet. Blir du inte nästan rädd för dig själv?
Calliphora: som du beskriver din vardag låter det som om din man är den vuxne och du är en tonåring som "opponerar dig". Hur får du och han ihop det med att du är en självständig och stark kvinna? Får han bestämma även riktigt viktiga saker (som exempel om ni ska flytta eller om/när ni ska ha barn)?
Har du funderat på om du har ett behov av att vara barn i er relation och om det hänger ihop med din relation med dina egna föräldrar?
Nu låter jag väldigt anklagande här, det är inte meningen. Detta är bara mina nyfikna frågor och jag hoppas det är OK även om jag förstår att det är tuffa frågor.