Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

LCHF tråden 3

Hejsan jo man bruka må dåligt efter 1a eller 3edagen det är därför kroppen töms på kolhydrater och socker så man få sån bakfylla. du kommer att bli av med de. Sen tänk på att dricka tillräckligt med vatten

strawberryicecream skrev 2008-09-21 15:42:16 följande:
    Fråga: Huuuur fixar ni LCHF? Efter en och en halv dag mådde jag så dåligt att jag faktiskt bara ville lägga mig ned och gråta. Tilläggas kan att det är ett ganska svårt sockerberoende vi snackar om (dock inte så mycket övervikt, bara lite mammakilon jag vill bli av med). Det var som den värsta bakfylla jag någonsin upplevt. Fråga två: Känner ni inte att hjärnan liksom slutar fungera utan kolhydrater? Ooh, jag behöver pepp känner jag.
  • Maddisen80

popcorn ingenting, nästan ingen rukt heller ,rotfrukter undviker jag

February skrev 2008-09-22 15:31:26 följande:
    Ett par frågor bara för att jag är nyfiken.Vilka frukter och grönsaker samt bär äter ni och i vilka mängder?Vilka äter ni mer av och vilka undviker ni helt?Och Popcorn?
  • Maddisen80

Jag äter så mycke grönsaker jag orkar iaf.

February skrev 2008-09-22 15:44:09 följande:
    Hur mycket äter ni av de godkända grönsaker/bären då?Är det nån måttstock per måltid eller hur brukar ni tänka?
  • Maddisen80

jag är medlem på www.kostcoachen.se det är då jag vet hur många kolhydrater jag äter

February skrev 2008-09-22 16:12:02 följande:
    Ok. =)Så ni äter inget som överstiger ... (antal) kolhydrater per 100g?Eller räknar ni så överhuvud taget?Hur "vet" ni?
  • Maddisen80
    Svar på #2153
    olimpia avacado och tomat de får du äta de är gott,det kan du göra guccamole av
  • Maddisen80
    Svar på #2165
    Helena,välkommen hit,hoppas att du kommer trivas här , jag har ätit fel så många ggr med tyvärr,men så är det . du få ha de så bra så länge vi höres.
  • Maddisen80

Nötkött ,de ser ut som snorrar hahaha :) man hitta de i frysen

Tristanya skrev 2008-09-24 20:08:02 följande:
    vad är cevapicci för något?
  • Maddisen80

japps ,men jag bruka säga cevappare när jag ska uttala muntligt

Tristanya skrev 2008-09-24 20:22:13 följande:
    HAHa ok det lät ju gott
Svar på tråden LCHF tråden 3