Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

LCHF tråden 3

tackar så mycket för grattande :89

Muminski skrev 2008-08-23 16:31:09 följande:
    Grattis till Maddisen som idag fyller år!
  • Maddisen80

Hejsan det går sådär med lchf, jag åkte dit igår åt köttfärsås och glutenfri pasta sen laktosfria chips, jaja så är det och de blev mycke drickande, men idag städade jag väldigt mycket ,både hemma och i stora lokalen som är 150 kvadrat gäsp + min lgh 62

Muminski skrev 2008-08-24 16:24:21 följande:
    Ingen fara. Bättre att fråga en gång för mycket än inte alls Har du dessa allergier? Det måste vara en utmaning för dig. Hoppas att du mår bra med LCHF. Hur länge har du hållit på nu? Hur går det för dig? Hoppas att du hade en fin födelsedag igår.
  • Maddisen80

Ganska,vi var 25 stycken

Muminski skrev 2008-08-24 16:33:42 följande:
    Aj då det är väl bara att kämpa på igen. Hade du stor fest?
  • Maddisen80

blandfärs gillar inte jag heller ,fläskfärs är godare

Lotta71 skrev 2008-08-24 18:57:16 följande:
    ÅÅh, blev besviken nyss. Var så sugen o skulle äta en ungsform med CF i botten, sedan tacofärs o toppas med en massa fet prästostNär jag börjar äta känner jag att jag fått tag på blandfärstacos som jag avskyr.....Bara att ge gubben alltihopÄr inte veg på nåt sätt, men gillar färs från Quorn.Så nu har jag tagit några ostbitar o en kopp the, inte det jag var sugen på direkt....
  • Maddisen80

Hejsan välkommen hit,hoppas de kommmer gå bra.

maria81 skrev 2008-08-26 21:43:57 följande:
    Hej!Är ny på detta och ska försöka äta efter LCHF. Undrar bara.. Kan ju inte så mycket, är det mycket "osynliga" kolhydrater man måste tänka på, just nu är det bara socker, vitt mjöl (allt bröd) och frukt jag har fått in i hjärnan....
  • Maddisen80
    Svar på #1258
    Ni säger att man inte ska äta bär med lchf ,men jag är medlem på kostcoachen ,det är lchf där var de smoothies som frukost,så stämmer inte det då?
  • Maddisen80
    Svar på #1261
    leende guldbruna , tackar så mycket att du tycker jag är duktigt. Jag har inte ätit någon frukost än ,har ingen frukost hemma ,men måste gå iväg i ösregnet och köpa ,sen ska jag ta ner min cykel till göta cykel höra vad de kostar att laga cykeln som några idioter har sparkat sönder bakdäcket,förstört växlarna, för mitt busskort går ut idag.

vad bra att du må bra idag
  • Maddisen80
    Svar på #1263
    kenzie ja men jag har ju sagt förlåt för de ,hur många gånger ska jag säga det???????????????????????
Svar på tråden LCHF tråden 3