• frittsan

planerad kejsarsnitt?

hejsna ja har gjort snitt ja vill bara säga att vi männsikor e helt olika på smärt å läknings prosesen för ja ville gå upp redan på kvällen men fick ej för ja eller dem skulle vara säkrar på bedövningen hade försvunnit men det hade den gjort på eftermiddan min dotter e född på förmiddan så sen åkte ja hem tre eller två dagara efter hade je ont som sakt vi ska ej gemföra me varanda du som vill ta snitt få helt å hållet bestämma själv ja har me det problem nu om ja ska föda vaginalt eller snitt just nu e det mest mot snitt få se va dokter har för tips mera har varit prata me doktern å där grät ja för det va så jobbigt så ja hoppas ja få tid snart e ju likosm elva veckor kvar tills det e dags å läkarena kan ej neka dig snitt för det sa min dem vill bara du ska tänka om ..

som min dokter sa till mig gör en för å nak del lista så kanske du får för dig va du vill . hade ingan problem själv
    hoppas du hittar det du vill själv vill ja nog född me snitt sen väljer man ju hur länge man ska ligga kvar för ammning ska gå bra å du ska må bra ju ..
    lyckak till kram emma skriv om det e mera frågor svara gäran

Svar på tråden planerad kejsarsnitt?