Pyro pyret skrev 2008-08-21 08:45:17 följande:
Tack tjejer!Jeskan: ja det verkar ju ha den effekten... håller tummar och tår för att det ska smitta av sig till dig och 82Viola. Gjort nått skoj i sommar?82Viola: hoppas menshäxsan håller sig borta nästa gång. Vet du redan nu att du inte har ett jobb till hösten? Nyköpingsbo och Nork: för mig är det inte riktigt på riktigt än... har inga symtom så jag känner mig inte vidare gravid. Har ingen anning om hur länge detta har pågått för det var bara en slump att jag upptäckte det nu. Hade en blödning den 22 juli som jag anntog var en spontan mens (ca 1,5 dag vilket är okej för mig). Men pga. att jag har oregelbunden mens så vet jag faktiskt inte hur lång min cykel är, det kan lika gärna ha varit en nidis. Ska ringa och boka tid idag hos barnmorskemottagningen så jag får någon klarhet i detta. Hade faktiskt gett upp hoppet om en naturlig grav... men efter ett år och nio månader med undersökningar och piller m.m. är min väntan äntligen över.
Vi får hoppas att mensen väljer att hålla sig borta.
Nja jag vet inget om arbete till hösten ännu.
Företaget är i en utvecklande sits och jag får nog reda på mer nästa vecka skulle jag tro. Eller iaf önskar!