haha, så lungt att du var tvungen att lägga inlägget 4 ggr, hahaha
hoppas du mår bättre snart. själv har man åkt på en rejäl förkylning och hux flux kommer massa andra kramper samtidigt. ryggont, svullna vrister mm. man känner sig som en gammal trasa som bara vill krypa in i garderoben. men nu är jag på bättringsväg, så det är skönt!
är du sängliggande? jobbar du än? Nu slapp jag att må illa, men tröttheten var enorm, kan bara säga att det blir bättre om det nu är till någon tröst.
Pyro pyret skrev 2008-09-17 18:39:58 följande:
Verkligen... hur går det för er tjejer?Jag är i vecka 9 nu och mår så dåligt. Har inte berättat för någon (jo sambon) och det är jätte jobbigt att vara spyfärdig och trött hela tiden. Men det kan ju bara bli bättre. Blir helt klart en omtenta på denna kurs, eftersom jag typ inte ens öppnat böckerna på 4 veckor. Vet att man inte ska klaga, men vem tycker inte ens lite synd om sig själv när man har flunsan... och det är faktiskt så det känns i mitt fall. Orkar knappt gå in här och skriva...tabletterna på recept är helt klart överreklamerade! Men nedräkningen har börjat och det är ju helt klart värt det i slut ändan. Hälsningar Pyro Pyret