• Svar på tråden 2008 del3
  • Nork

Hej hej
    Nu har jag hittat hit, hoppas ni andra hänger på.
    Tyckte att det var lite tyst i tråden, men det var ju inte så konstigt när den gått ut

Antar att många av er har semester nu, själv jobbar man en vecka till.... suck!!

Hoppas i alla fall att ni har det bra där ute! Här är det helt ok. Lite svullen om mina vrister bara... ser ut som en gammal tant hahaha

• Pyro pyret

Nork:
    Tänkte inte kolla in på hela sommaren... tänkte det skulle vara skönt att inte tänka för mycket på det här med att försöka och misslyckas hela tiden.

För min del händer inget nu. Hoppas att jag blir spontant gravid, men det känns inte så troligt.

Den 21:a aug ska jag göra min hysteroskopi. Jag står även i kö för IVF (lanstingskostnad) och innan sep borde jag ha fått svar på hur länge jag måste vänta. Är det lång väntekö så kommer jag börja med sprutor på min privata klinik från sep om inte nått konstigt visar sig under min operation i aug. Om sprutorna ger mig en massa mogna äggblåser så kör vi en IVF privat så fort det bara går.

Skönt och höra att det i alla fall går bra för dig. Hoppas de andra kommer efter.

Hälsningar Pyro Pyret

• Åttan

Hej Hej! Nu har även jag hittat hit.. har haft en semestervecka.. nu jobbar jag 3v sen har jag 3v till semester.. ska bli skönt...

Just nu sitter man på nålar... har BIM imorgon å jag vet inte vad det känns som.. har haft molvärk å ilningar men det kan ju lika gärna vara mensen som är på g... uppdaterar er sen när jag vet vad utfallet blev...

Ha det så bra så länge.. kram kram...

Är det våran tur nu måntro?
  • Nork

jag håller tummarna och hoppas att vi snart får ett + i tråden igen!!

Åttan skrev 2008-07-12 07:22:35 följande:
    Hej Hej! Nu har även jag hittat hit.. har haft en semestervecka.. nu jobbar jag 3v sen har jag 3v till semester.. ska bli skönt... Just nu sitter man på nålar... har BIM imorgon å jag vet inte vad det känns som.. har haft molvärk å ilningar men det kan ju lika gärna vara mensen som är på g... uppdaterar er sen när jag vet vad utfallet blev... Ha det så bra så länge.. kram kram...
  • 8Viola2

Hur går det för er tjejer?

Ett tag sedan någon skrev något i tråden!

• Nikithea

Hej allihop!
    Ja, det verkar ha varit semester här på tråden...
    Nu har vi äntligen passerat vecka 12 och det känns ju lite bättre att ha kommit så långt. Vi har också berättat för våra föräldrar, men jag väntar lite till med mina systrar. Fast jag har berättat det för min lillasyster, och vet ni, hon ska också ha typ samtidigt som vi!
    Magen växer och det börjar bli trångt i kläderna. Det är spännande

Men jag vill veta hur det går för er andra. Hoppas ju på det bästa för er också!

Kram.

• 8Viola2

Jag är glad idag eftersom sambon och jag kommit överrens om att starta en utredning till hösten/vintern då jag är arbetslös igen

Kändes mkt tungt nu senast när mensen kom

• Nork

Vad härligt. Hoppas verkligen att det kommer gå bra för er!!!
    Ja, den där j...la mensen rent ut sagt kan ju göra en galen. Minns varenda gång den kom och man blev bara mer och mer deppig.
    Jag håller tummarna för er.
    kram

8Viola2 skrev 2008-08-03 22:10:23 följande:
    Jag är glad idag eftersom sambon och jag kommit överrens om att starta en utredning till hösten/vintern då jag är arbetslös igen Kändes mkt tungt nu senast när mensen kom
  • Nork

Här är allt bara bra. Går in i v 27 på onsdag. Magen växeer som den ska och följer kurvan fint. Vi har börjat gå hos BM nu på regelbundna besök och om ett par veckor börjar föräldra kursen. I morgon ska vi ut och kolla säng, skötbord mm. Det ska bli kul. För övrigt mår jag bra. Får dock ta lite pauser då och då eftersom jag blir så trött när jag hållt igång för hårt, annars mår jag toppen bra.

"Nisse" som vi kallar henne/honom sparkar för fullt och håller igång där inne. Så skön känsla!!!

Nikithea skrev 2008-08-03 22:06:52 följande:
    Hej allihop!Ja, det verkar ha varit semester här på tråden...Nu har vi äntligen passerat vecka 12 och det känns ju lite bättre att ha kommit så långt. Vi har också berättat för våra föräldrar, men jag väntar lite till med mina systrar. Fast jag har berättat det för min lillasyster, och vet ni, hon ska också ha typ samtidigt som vi! Magen växer och det börjar bli trångt i kläderna. Det är spännandeMen jag vill veta hur det går för er andra. Hoppas ju på det bästa för er också!Kram.
  • Pyro pyret

hej tjejer!

Här var det lungna gatan. Nu är i alla fall min semester slut och även mitt uppehåll från familjeliv.

Nork: gud vad tiden går fort... men mysigt med stor mage.

Nikithea: Stort Grattis till kondden. Gud, va roligt att du och din syster kommer få barn nästan samtidigt och då menar jag både för er vuxna och kommande barn.

82Viola: det är jätte bra att ni bestämt er för att göra en utredning... men vem vet, kanske blir det ett + redan innan utredningen kommit i gång. Håller tummarna.

I morgon har jag min operationsdag. För säkerhets skull gjorde jag ett grav-test nu idag. Jag har fått +++++, så för att fatta det så gjorde jag ett till och även det blev +. Nu är min operation avbokad och jag lyckligast i hela världen. Mitt plus var jätte starkt fast jag testade innan beräknad mensdag...

Hälsningar Pyro Pyret

Svar på tråden 2008 del3