• skrolly

när raänas man som ung mamma?

jag är 21 och känner min inte alls som en typisk "ung mamma" fast man läser att är man under 25 är man ung mamma men dom flesta jag känner (vissa är äldre idag) fick barn runt min ålder så det jag vill veta är räknas jag verkligen till gruppen ung mamma?

• Svar på tråden när raänas man som ung mamma?
  • skrolly
    Svar på #10
    men klara då nu tänker du inte på att det är mig du skriver till va haha
  • ladythewinter

hehe Jo det är kart att jag gör.. Men du vi är väl inte så unga va?? det finnd dom som är yngre.. Och jag tror att när man är något yngre gör det en till en super morsa..

• skrolly
    Svar på #12
    haha nää sant tycker bara det är så j*vla tråkigt att man ska få höra det hela tiden vi är väl inte sämre än nån annan eller hur
  • Im Fabulous

Ung tycker jag att man är, när man är 18 - 23 (typ) och kan ta hand om sig själv.

FÖR ung tycker jag att man är innan man fyllt 18, inte försörjer sig själv och/eller bor hos sina föräldrar.

• ladythewinter

Nej absolut inte och ja det är synd att det hela tiden ska påpekas.. jag och mamma var och fikade igår och då var det en tant som sa till Angelica:
    - Mormor är lika ung som mammma..

Jo visst morsan blev glad när honsa så men en annan har ju hört det ett x antal gånger nu..

• skrolly
    Svar på #15
    jaq precis börjar bli tjatigt såg du min fina stavning på rubriken haha
  • ladythewinter

haha det är inte lätt att stava rätt jämt.. tänk på att vi är unga..

• skrolly
    Svar på #17
    haha ja vi skyller på det
  • mycketsaft

Det beror lite på var man bor oxå vad som anses vara ungt. Och när jag var liten så var man ju typ gammal när man var 25 och fick första barnet.. Ung mamma tycker jag är en som går i gymnasiet ;) Kan ju nämna att jag bor långt upp i landet..

• skrolly
    Svar på #17
    kanske kan ringa dig sen om du ska vara hemma när liam sover
Svar på tråden när raänas man som ung mamma?