flytta hem?
Vi var helt inne pá att flytta tillbaka till Sverige nu i august, helt enkelt pga att det inte fanns tillräckligt med jobb här. Min sambo som har varit i mäklarbranschen ända sen vi flyttade hit hde inget jobb alls under 6 mánader pga den här crisis som är här nu. Jag som varit hemma med barnen under alla ár letade pá ett jobb, dock med en skitlön som endast betalar hyran.
Sá fick min sambo i alla fall jobb pá ett byggarbete med en skaplig lön sá vi bestämde oss för att stanna ett ár till. Men nästa ár kommer vi till 90 procent att flytta tilbaka. Min sambo har bott där i 3 ár innan sá han pratar skaplig svenska sá det ska nog inte bli nát problem. Men det lustiga är att han som aldrig ville flytta tillbaka är den som nu pushar pá och jag som inte kunde se mig själv sá mánga ár i Spanien är den som háller tillbaka...
Men det máste göras senast nästa ár pga av att vára äldsta barn börjar komma upp i en ganska känslig álder för flyttning, de blir 9 och 10 ár nästa ár.
Intressant trád tycker jag att byta lite ideer och tankar om hur det gár och fá rád frán er som redan tagit steget!