• skrattande

Vad har ni för bil?

Ja, efter mycket om och men så har jag och sambon blivit bilägare. Vi cyklar båda till jobbet, men vi insåg tillslut att det där med bil ändå underlättar en massa.

Vi köpte en Renault Mégane Touring 04.

Jag kikade länge på Volvo men kunde inte hitta något i lämplig prisklass och inte gått en massa mil. Renaulten fick vi för en hyfsad billig peng utan att den gått strax under 7000 mil (och med 2 års garanti på det mesta).

• Svar på tråden Vad har ni för bil?
  • Inyou Rass

Cheva Lacetti -07 att köra billigt med nu när vi inte behöver frakta barnvagnar. Sen har jag kvar en Oldsmobile Cusom Cruiser -86. Där parkerar man 2 barnvvagnar bredvid varandra. Nöjd med bägge bilarna.
    Angående Ford så är det väl måndag hela veckan;)

• Tilt

En nissan almera 02, tyvärr!
    En jävligt tråkig bil, men verkar hålla i alla väder.
    I vår blir det hoj! Så, ingen bil innan hojen är köpt ;)

• AndersJ

Vi har en Volvo V70 och en Saab 900.

• Tobias

Vi har en C5 04 kombi får plats med en barnvagn emmaljunga cerox 360 + våran hund en dobbis på snart 9mån.. sen e de fullt i bak :P

• Pyrets husse

vi har en saab 9-5 vector sportkombi 03 som vi ska sälja och köpa en volvo v70 T5 07

• Dojle74

Jag har en Opel Meriva och min sambo en Citroen Xsara Picasso, båda årsmodell 2003. Jag körde tidigare en Toyota Corolla, sedan-modell från 1998 och hon en Reunault Twingo från 2000. Ingen av dom speciellt lyckade som familjebil, så nu har vi två familjebilar istället...

• emajk

Volvo 850 Kombi Biogas från -97. 27000 mil när vi köpte den och är uppe i 29500 mil och rullar toppen. 25 tusen för en riktig miljöbil som fungerar bra är inte så tokigt.

• emajk

PS. Ni som vill ha riktigt drag i bilen. Var använder ni det?

Svar på tråden Vad har ni för bil?