Idag är jag så glad... igår fick jag brav hem om kromosomtester.. allt normalt.
Idag träffade jag barnmorskan på återbesök och denna barnmorska är helt underbar.. (haft henne innan )
fick iaf reda på att mina immunprover var bra med .. så alla test är normala. MEn sen förfärades hon av att vi inte hade fått en tid till läkaren alls.. hon menade på att denna läkaren är jättebra och man brukar alltid kunna trycka in någon.. iaf en telefontid och mitt återbesök var ju jätteviktigt.. hon upprrepade hur olyckligt det var. Och hon sa att hädanefter ska jag bara ringa henne och hennes kollega så skulle de fixa allt.
Hon skulle även nu gå ut och prata med de i normala telefonmottagningen .. eftersom jag är där väldigt ofta så är jag ju ganska välkänd där nu av de flesta.. trots att det är kk i en ganska stor stad.
Hon fixade även tid när läkaren var tillbaka från semestern... och hon skulle hålla ett vakande öga över oss. Dessutom tyckte hon inte jag behövde vänta på att försöka bli gravid tills vi gjort urugrafin.. blir jag gravid så får den vänta.
Och eftersom alla tester var bra så tyckte hon absolut inte att vi skulle vänta..
Funderar på att köpa blommor eller iaf ett kort till henne..
Hon hade dessutom hand om mig vid båda MA när jag fick ta tabletter.. och hon kände igen mig från mitt första MA för 2 år sen..