• Rövardottern

*Hej! Tycker att det är dags att

Såg inte att ni hade samlingstråd sen innan.. å ändå brukar jag hänga här.. jaja..

Tycker det är jobbigt att alla får olika svar av olika läkare....själv kommer jag be om att få gulkroppshormon utskrivet tror jag.. många verkar äta det även om det är omdiskuterad effekt..

Man vill ju göra nått..

• Rövardottern

Idag är jag så glad... igår fick jag brav hem om kromosomtester.. allt normalt.
    Idag träffade jag barnmorskan på återbesök och denna barnmorska är helt underbar.. (haft henne innan )
    fick iaf reda på att mina immunprover var bra med .. så alla test är normala. MEn sen förfärades hon av att vi inte hade fått en tid till läkaren alls.. hon menade på att denna läkaren är jättebra och man brukar alltid kunna trycka in någon.. iaf en telefontid och mitt återbesök var ju jätteviktigt.. hon upprrepade hur olyckligt det var. Och hon sa att hädanefter ska jag bara ringa henne och hennes kollega så skulle de fixa allt.

Hon skulle även nu gå ut och prata med de i normala telefonmottagningen .. eftersom jag är där väldigt ofta så är jag ju ganska välkänd där nu av de flesta.. trots att det är kk i en ganska stor stad.

Hon fixade även tid när läkaren var tillbaka från semestern... och hon skulle hålla ett vakande öga över oss. Dessutom tyckte hon inte jag behövde vänta på att försöka bli gravid tills vi gjort urugrafin.. blir jag gravid så får den vänta.
    Och eftersom alla tester var bra så tyckte hon absolut inte att vi skulle vänta..

Funderar på att köpa blommor eller iaf ett kort till henne..
    Hon hade dessutom hand om mig vid båda MA när jag fick ta tabletter.. och hon kände igen mig från mitt första MA för 2 år sen..

• Rövardottern

Enligt min fertilitetsläkare så beror missfall så tidigt vi har dom inte på skiljeväggen...
    fast det beror kanske på ... men om man som mig har hjärtformad livmoder med 2 hålor å skiljeväg som inte kan tas bort utan då måste man öppna upp hela livmodern och sy ihop så det blir en håla.. då kan det så här tidigt inte bero på det.

Tror också att våra foster dör av nån anledning....on jag blir gravid nu igen kommer jag vara i v 6 på återbesöket å då är det lite sent att börja nån form av medicinering tror jag.....
    usch vad detta är jobbigt...

Men vad tråkigt Kängu.....vet inte vad jag ska säga...

• Rövardottern

Jaha... då var man troligtvis skengravid .....började få lite mollvärk igår som kom å gick lite å det stack till i brösten.. samma sak idag.
    Men IM är inte förrens på tis... var tvungen att berätta på jobb dock att det kunde vara på gång.. Skulle annars stå vid vår maskin imorgon och den är inte så nyttig för gravida.. nu ska jag bara stå där max 30 min.. 15 när vi startar å 15 när vi stannar.. så det är väl oki..

Känns ju inte lönt att testa än.. iofs testade jag positivt 4 dagar innan Im förra gången jag var gravid.. men imorgon är det ju 5 dagar innan... jaja.. testar nog iaf men tror inte på nått..

Tror ju egentligen inte att jag kan vara gravid... första försöket efter MF.. har bara haft sex 2 g.. eftersom vi börjat jobba efter semestern och varit helt slut...

Svar på tråden *Hej! Tycker att det är dags att