• Laisa

*Hej! Tycker att det är dags att

Hej på er tjejer...
    Hängde med i den här tråden förut då jag haft två täta MA i vinter, utan mens emellan. Fick sen en mens och blev gravid igen, och det håller i sig än! Är nu i vecka 13 och jag mår fortfarande superilla men dom säger ju att man ska trösta sig med att då mår bäbisen toppen, så jag får väl också försöka se det så... Är ju också så fantastiskt glad för detta, och jag hoppas och håller tummarna för alla er andra i denna tråd att ni får en graviditet som sitter kvar! Nu är ju inte jag i slutet av min än på länga vägar, men det känns åtminstone så mycket bättre att man hunnit ända hit!
    Kram på er allihopa!!!

• Laisa

Hej tjejer... Tänkte titta in och krama om er allihop... Tråkigt att se att så många av er är kvar i den här tråden, men Kängu, jag håller tummarna för dsig att du inbillar dig den här gången att symptomen är över! Jag hoppas så att det ska gå vägen!
    Än så länge sitter min inneboende nummer 3 kvar, var på UL i fredags och allt visade sig vara normalt och BF hamnade på 27 december. Jag grinade som en tok eftersom jag varit så grymt nervös och orolig innan att nåt skulle vara fel igen, så när spänningen släppte så rann tårarna hämningslöst, men nu känns allt bra. Jag hoppas så att ni alla snart får ett foster som vill stanna kvar!!!

Många kramar till er alla i sommarregnet.... Åtminstone där jag huserar efter norrlandskusten är vädret bara piss.... Kul med semester som man måste spendera inomhus

• Laisa

Hej tjejer!
    Kängu, vilka underbara nyheter jag läser när jag gluttar in på den här tråden igen! Jättekul verkligen, nu ska du se att det går vägen!! sitter på jobbet och läser och blir alldeles gråtmild, jag var ju själv i samma sits för inte länge sen... Mitt Pyre har nu hängt kvar i 24 veckor och sparkar hejvilt hela dagarna så allt känns bara fantastiskt bra just nu! Men vi verkar ju så sakteliga lämna denna tråden en och en och vandra vidare till "Vänta barn" trådarna så jag håller tummar som vanligt att alla ni andra också snart kommer dit....
    Många kramar från Laisa

Svar på tråden *Hej! Tycker att det är dags att