Någon som gör/gjort ÄD på KS Huddinge?
Hallå kul att läsa era inlägg känner igen mig så mycket. Har nu en dotter genom äd och för två år sen var jag i eran sits nybesök kurator och testcykel va jättespännande men stora frågan va just när får man besked om hittad donator för oss tog det ca 7 mån och efter tredje försöket är hon här helt underbart men resan är tuff och spännande.först är man nervös för om det ska lyckas och efter två misslyckande vet man inte riktigt vilken inställning man ska ha hopp eller glädje ellr rent av inte tro så mycket men nå väl fullpumpad av prog och vag så va man rätt trött så tredje försöket kom och väl där kände jag og ett stort hopp . fick positivt efter två veckor oj oj oj nu är det dax men efter en vecka blödde man så trodde man de va kört men ul i vecka sju sa nåt annat där fanns vår bebis nu började det magen växte ännu ett ul i vecka 10 nu såg vi armar och ben och nu vart vi slussade till hem kommun för vanlig koll på mvc .
Va inte rädda om ni inte känner igen era känslor för dem är så konstiga jag vågade typ inte prata och glädjas riktigt över min gradivitet frns halva tiden gått.
Hon är så lik sin far men visst kommer tankar undra vad hon fått efter donatorn och hur jag ska berätta för henne hur hon kom till.
Lycka till tjejer . hoppas ni fortsätter skriva
bara att fråga om ni undrar nåt .