• Kurreburre

Lång blödning efter missfall!?

a80: Usch! Det lät jobbigt! Va du inne o kollade upp det nån gång?

Jag gjorde själv en skrapning den 5 juni, alltså för 3 1/2 vecka sen, väntade trillingar i v.10. Jag va inne på kolla efter ca 1 vecka eftersom jag fick kraftiga smärtor o blödde mer. Men då såg allt bra ut och efter det så minskade blödningarna o jag hade mest färgade flytningar. Men för 1 1/2 vecka sen började jag blöda igen, färskt rött och fick en del smärtor och magknip. Har oxå varit dålig i magen, både hård o lös.
    Jag tänkte oxå lite att det kanske va mensen, men jag e osäker.
    Funderar på att ringa KK igen, men kan man blöda från o till i 7 veckor så e kanske mitt normalt.
    Men det e ju så himla drygt. Man skulle oxå gärna vilja få tillbaks sitt samliv. Mina bröst läcker oxå, började efter skrapning. Så det e ingen hit.
    Vill också ha tillbaks sin vanliga cykel så att vi kan göra nytt IVF till hösten.

Plötsligt händer det!
  • Kurreburre
    fruZ skrev 2008-06-30 19:41:41 följande:
    Beklagar sorgen Kurreburre. Nja, jag blödde ovanligt länge, hade kontakt med min läkare under tiden och fick bla livmodersammandragande tabletter efter en undersökning. Jag skulle absolut råda dig att ringa och prata med dem (vad har du att förlora?) så att de kan boka in dig för en kontroll. Hoppas det löser sig!
    Jo jag har tänkt på det där med att livmodern kanske inte har dragit ihop sig som den ska. Men nu verkar det faktiskt som om de färska blödningarna har slutat Skrattande Jippi! Nu e det mindre och brunt. Så jag avvaktar o höra av mig till KK, men jag hade gjort det annars. Nu håller jag tummarna för att det inte kommer tillbaks på några veckor.
    Men jag undrar fortfarande om det kan ha varit min mens eller om det va återkommande blödningar efter skrapningen.
    Plötsligt händer det!
Svar på tråden Lång blödning efter missfall!?