• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • varldensgodaste

Se hit alla mat- och bakintresserade! :D

Jag har nyligen startat en blogg där jag skriver om olika maträtter, bröd och bakverk från jordens alla hörn! Varje inlägg innehåller en beskrivning och historia om maträtten, och sedan följer recept och bilder. 
    Det kan även förekomma blogginlägg med tips, tricks och annat som kan vara bra att veta när man bakar och lagar mat! 

Bloggen är främst till för att jag och ni tillsammans ska upptäcka mat och desserter från övriga delar av världen, sådant som man kanske inte har hört talas om förut men som kan vara spännande att känna till och prova. Hittills har jag bland annat skrivit om hawaiianskt ananasbröd, isländsk mondlukaka, indianska tacos samt gjort en egen tolkning på nationaldagsbakelsen; en nationaldagstårta. Jag har även skrivit ett långt inlägg om hur man lyckas med maränger, smörkräm och marängsmörkräm. Och mer är på gång!

Jag skriver bloggen som ett hobbyprojekt, men det hade varit jätteroligt med fler läsare! Välkomna att kika in! 

Hälsningar
    Sabina 

• Åmålsfamiljen

Hej,
    vi har precis, i februari i år, börjat blogga om vår aktiva fritid, aktiva vardag, och hoppas att fler kan hitta lite inspiration och glädje tillsammans med sina familjemedlemmar

Vi finns på http://tuxer.se/category/amalfamiljen/ där det under dagen kommer upp ett inlägg om våra femåringars sjöbusekalas och tidigare inlägg har bland annat handlat om vår bilsemester tor Kiruna, om en vandring i de halländska bokskogarna och mycket mer - ni får jättegärna kommentera!!
    /Elin från Åmålsfamiljen
Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!