Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Idun: Det kan vara lite lurigt med strecken. Men om du testar varje dag kan du hålla koll på om strecket blir starkare eller svagare. Det kan räcka!
Idun: Det kan vara lite lurigt med strecken. Men om du testar varje dag kan du hålla koll på om strecket blir starkare eller svagare. Det kan räcka!
Cia: Tack för uppmuntran! Jag hoppas att du har rätt! För precis ett år sen (första veckan efter semestern) var jag gravid första gången. Tänk vad jag inte visste då... Men just nu är jag hoppfull.
Nu väntar vi på PYRET!
Stort lycka till, Cia!
a80: Brunt blod är gammalt och inget att bry sig om! (Så var det bestämt! ) Hoppas ni får en skön semester.
BP: Åh, att inte kunna känna sig gravid på riktigt! Så orättvist. Hoppas att du kan känna så snart!
Idun: Funkar det med äl-stickorna? Vilken dag är du på nu?
Önskar att jag kunde hänga på bim-listan men jag får vänta lite till. Ska till gyn 27 augusti (en evighet) men det är iofs bara en äl innan dess. Känns så surt att "akta sig" vid äl när man ju vill ha bebis (och är som mest sugen, dessutom!)
mamarazzi: Allt ät möjligt. Vet inte hur mycket hormoner som krävs för illamående, beror säkert på hur känslig man är också. De billiga stickorna brukar kunna vissa på graviditet ganska tidigt.
mamarazzi:
Idun: Just det, cykeln börjar (dag 1) med mensen.
BP: Om man vill vara säker på att få se hjärtat ska man vänta till v 7 eller 8 (6+).
BP: Nej, det är lite svårt att vänta så länge...
Jättegrattis till Cia och lilleman!
Finessan: Åh, nej va jobbigt att hon är dålig! Förstår att du är ledsen. Ska ni åka in?
DND och mamarazzi: Hoppas på en bättre höst för er!
lillaD: Hur mår du? Bim snart?