• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Välkommen Nennen!

cia: åh så spännande...snart dags

Mammarazzi: eftersom jag för första ggn testat älstickor nu så vet jag inget om hur man gör Jag tänker att man kanske slutar göra barn 48 timmar efter stickan visat plus?(de mest fertila dagarna ska ju var över då enligt testlappen) Men så kanske man inte alls gör??? Man kasnke bör fortsätta??? Jag behöver också lite hjälp med detta
    Och du, höskullar kliar ju väldigt mycket Då kanske du inte känner det andra kliet

• babblar på

jag ville bara säga hej på er!
    Har inte hängt med i tråden så bra sista dagarna

hoppas det går bra för alla!

• babblar på

Här missar man mycket när man är borta Har snabbläst lite men missar nog endel ändå

grattis sandra och magis iaf!!!!! Vad underbart med varsin liten flicka!

LillaD: tyvärr är mensen redan här 2 dagar för tidigt?? Detta trots sen ägglossning..hmm?
    Hur ligger du till?
    Hoppas det går bättre för dej än för mej. Jag tror jag ger upp

• babblar på

Bling: klart du ska köpa dej en overlock! Sen kan du sy dej en massa trikåklänningar och bäbiskläder.

grynet: vilken underbar film med lejonet. Nu har jag gråtit glädjetårar

• babblar på

Lilleskuttan: härligt att allt är bra!

• babblar på

cia och lillaD: jag tror att jag hade endast 9 dagar mellan äl och mens nu. Måste kolla i almanackan sen.
    Det är konstigt att man kan vara så säker på plus men så helt plötsligt så vet man bara att det inte är så. Oftast lite innan mensen kommer.
    Jag har nog slutat tro på bäbis för min del. Insåg att det är nästan 4 år av varannandag sex mellan mens till mens nu. Med vissa uppehåll vid mf och utredningar. Jag blir ju utsliten i förtid

LillaD, jag tror att vi hade mf ungefär samtidigt sist va? Oktober? Det måste ju bli vår tur snart!!!

cia: härligt att du snart har en bäbis till hos dej!

hk: förstår din rädlsa för klimakteriet. Jag är jätterädd för det där. Hoppas det är nåt ofarligt som är lätt att fixa

på tal om vul...sist jag gjorde vul var det bara för att gyn. var snäll och kollade om jag hade äl. Men jag blev jättenervös när jag kollade på skärmen och började leta efter en bäbis och ett hjärta. Kände som när man varit inne och bara hoppas att få se en levande bäbis och inte ett mf. Men så kom jag på att det var ju inte därför jag var där Snacka om skadad

• babblar på

tack lillaD du är så go

Jag har ju aldrig testat min äl innan så jag vet ju inte hur lång tid jag brukar ha mellan äl och mens. Min hjärna hoppas fortfarande lite på att det är en nidis men det är nog lite sent för det och man brukar itne ha mensvärk då DEt sätter nog igång på riktigt snart tyvärr

jag ska nog ringa nånstans och kolla. DrB är väl inte tillbaka än på ett tag tyvärr

• babblar på

bling: Jo vi får hoppas...hoppas på dej också!

cia: jag brukar ha nidis(alla ggr utom 1 av 4) men jag vet inte. Jga tycker det är lite sent och lite mycket. Brukar ha en blodstrimma bara. Tror mensen sätter igång tyvärr. Men hoppet är ju det sista som överger en
    Jag får nog fråga nån läkare om detta med att den är kort i så fall. Vad är det som kan hända om den är för kort?

Jag är trött på att äta hjärtmedecin(även om de är söta) och magtabletter helt i onödan också

• babblar på

cia:Håller med Bling... vad kul med både en pojk och en flicka!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7